Főoldal > DIÉTA > Lapos has 1 hét alatt? Lehetséges! Így csináld!

Lapos has 1 hét alatt? Lehetséges! Így csináld!

diétaétkezésétrendfogyáslapos hasmozgás
0 0

Írta:

Ha naponta négyszer fogyasztasz 400 kalóriát négy óránként, és ezek az ételek telítetlen zsírokat tartalmaznak, akkor – egy kis edzés mellett – egy hét alatt búcsút mondhatsz a derekad körüli párnácskáknak. Próbáld ki egyhetes étrendünket, hogy ne kelljen szégyenkezned a pocakod miatt!

 

Hétfő

Reggeli: Sajtos szendvics tojással

Elkészítését nem is kell magyarázni: a szendvics tetejét megpakolhatod egy szeletelt paradicsommal is.

Kalóriaérték: 397

Ebéd: Olaszos tonhal

3 darab konzerves tonhalat piríts meg ¼ vöröshagymával, 2 kanál kaporral, 2 kanál citromlével és 1 kanál olíva olajjal, és fogyassz hozzá 4 kisebb kétszersültet.

Kalóriaérték: 346

Uzsonna: Meggyes-csokis shake

Turmixgépbe önts egy csésze zsírszegény tejet, egy csésze fagyasztott meggyet, 1 dobot vaníliás joghurtot, ¼ csésze csokis chipset, majd turmixold össze őket.

Kalóriaérték: 402

Vacsora: Tonhal és kétszersült

Végy 6 darab kicsi kétszersültet és 3 darab konzerves tonhalat, majd tegyél rájuk egy kanál majonézt. Desszertnek egy kis ananászt is fogyaszthatsz

Kalóriaérték: 416

Kedd

Reggeli: Mediterrán wrap

Végy egy teljes kiőrlésű tortilla tekercset. Töltsd meg szeletelt tojás fehérjével, pár szem fetasajttal, egy szeletelt paradicsommal, és 10 fekete olíva bogyóval

Kalóriaérték: 364

Ebéd: Végy egy szelet tortillát, töltsd meg egy szelet parmezánnal, öntözd meg balzsamecettel, dobj bele 10 szem olívabogyót.

Kalóriaérték: 425

Uzsonna: Mogyoróvajas alma

Szeletelj fel egy almát, kend meg őket mogyoróvajjal, és fogyassz hozzá egy csésze tejet.

Kalóriaérték: 379

Vacsora: Kalifornia Burger

Végy egy darab teljes kiőrlésű, szezámmagos zsömlét, és töltsd meg zöldségekkel, ízesítsd mustárral, hagymával, paradicsommal, egy ¼ szelet avokádóval.

Kalóriaérték: 351

hasp2.jpg ()

Szerda

Reggeli: Vanília joghurt áfonyashake-kel

Turmixolj össze egy csésze zsírszegény tejet, 2 pohár vaníliajoghurtot és egy csésze friss vagy fagyasztott áfonyát.

Kalóriaérték: 360

Ebéd: Halsaláta

Egy közepes tálba tegyél bele fél csésze, teljes kiőrlésű főtt tésztát, adj hozzá pár szelet tonhalat, majd ízesítsd 2 kanál balzsamecettel, borssal és 10 feketeolíva bogyóval.

Kalóriaérték: 398

Uzsonna: Mandulavaj friss gyümölcsökkel

Végy egy szelet teljes kiőrlésű kenyeret, kend meg mandula- vagy mogyoróvajjal, fogyassz hozzá pár szem epret és egy kivit!

Kalóriaérték: 350

Vacsora: Tex Mex Burger

Fogj egy teljes kiőrlésű zsömlét, tégy bele főtt fekete babot, egy szelet Cheddar sajtot és 5 karika vöröshagymát.

Kalóriaérték: 390

Csütörtök

Reggeli: Spanyol tojás

Süss meg egy tojást tojásfehérjével kevert olíva olajjal. Önts rá Salsa szószt, adj hozzá 10 darab fekete olívabogyót. Fogyassz hozzá egy teljes kiőrlésű tortillát.

Kalóriaérték: 383

Ebéd: Joghurtos élvezet

Végy két darab müzli szeletet, kend meg görög joghurttal, a tetejére tégy ré pár szelet banánkarikát és mandulát.

Kalóriaérték: 429

Uzsonna: Perec sajttal

Vásárolj egy teljes kiőrlésű perecet, fogyassz hozzá egy csésze piros szőlőt és egy szelet Cheddar sajtot.

Kalóriaérték: 379

Vacsora: Parmezános pita húsgolyókkal

Végy egy szelet pitát, és töltsd meg 3 húsgolyóval, egy szelet parmezánnal, és ízesítsd paradicsom szósszal.

Kalóriaérték: 406

Péntek

Reggeli: Mogyoróvajas bagel

Piríts meg egy teljes kiőrlésű bagelt, kend meg két teáskanál mogyoróvajjal, és igyál hozzá egy pohár zsírszegény tejet.

Kalóriaérték: 427

Ebéd: Barbecue-s pulykás wrap

Végy egy teljes kiőrlésű tortillatekercset, és töltsd meg egy deka füstölt pulykahússal, ¼ szeletelt avokádóval, és ízesítsd egy kanál Barbecue szósszal.

Kalóriaérték: 389

Uzsonna: Humuszos pita

Egy teljes kiőrlésű pitát kenj meg belül két evőkanál humusszal és dobj bele 10 fekete olívabogyót. Egyél hozzá egy nagyobb darab körtét.

Kalóriaérték: 386

Vacsora: Görög lencsesaláta

Keverj össze fél csésze lencsét ¼ préselt paradicsommal, uborkával és hagymával. Öntözd meg két kanál ecettel és egy kanál repceolajjal. Dobj rá pár szem feta sajtot és oregánót.

Kalóriaérték: 383

Szombat

Reggeli: Salsa-s tortilla

Tölts meg egy tortillát az alábbiakkal: ½ csésze tojásfehérje, ¼ szeletelt avokádó, egy kis szelet Cheddar sajt, és öntözd meg egy kanál Salsa öntettel.

Kalóriaérték: 363

Ebéd: Mediterrán saláta

Keverj össze fél csésze csicseriborsót fél csésze szeletelt koktélparadicsommal, egy szeletelt uborkával, 10 olívabogyóval, majd adj hozzá egy kanál citromlevet. Fogyassz hozzá egy teljes kiőrlésű pitát.

Kalóriaérték: 398

Uzsonna: Banános-csokis csoda

Keverj össze egy fél, szeletelt banánt ¼ csésze csokis chips-szel és másfél pohár cukrozatlan görög joghurttal.

Kalóriaérték: 352

Vacsora: Zöldséges Burger

Tölts meg egy teljes kiőrlésű zsömlét egy zöldségfasírttal, ¼ csésze kukoricával és borsóval, ¼ szelet avokádóval, és öntözd meg 2 kanál Salsa szósszal.

Kalóriaérték: 383

Vasárnap

Reggeli: Csokis- málnás kása

Keverj össze fél csésze zabpelyhet ¼ csésze csokis chip-szel és egy csésze málnával.

Kalóriaérték: 419

Ebéd: Paradicsomos-mozarellás saláta

Két felszeletelt mozarella sajthoz adj hozzá 2 szeletelt paradicsomot, öt friss bazsalikomlevelet, majd keverd el 2 kanál pesto szósszal. Fogyassz hozzá egy teljes kiőrlésű zsömlét.

Kalóriaérték: 393

Uzsonna: Tortilla chips

Végy egy teljes kiőrlésű tortilla szeletet, és készítsd el hozzá az alábbi elegyet: fél csésze bab, egy szelet cheddar sajt, ¼ szelet avokádó. Mindezt öntsd le Salsa-szósszal.

Kalóriaérték: 373

Vacsora: Lazacos pita

Tölts meg egy teljes kiőrlésű pitát két kanál mustárral, két kanál tökmaggal, egy kanál szeletelt petrezselyemmel, egy negyed, szeletelt uborkával. Adj hozzá két darab konzerv lazacot.

Kalóriaérték: 397

Hogy sikeres legyen a “pocaklaposító” program, ne feledkezz el a napi legalább 30 percnyi mozgásról: sétálj, kocogj, biciklizz, menj aerobikra, vagy tornázz otthon, a lényeg, hogy mozogj!

 


További cikkeink a témában