Főoldal > MOZGÁS > Légy karcsú az ünnepekre – feszesítsd a belső combod!

Légy karcsú az ünnepekre – feszesítsd a belső combod!

belső comcombfeszesítés
0

Írta:

Nem kell mindennap edzőterembe menned ahhoz, hogy bizonyos testrészeket formába hozz. Egyszerű gyakorlatokkal, kis odafigyeléssel és kitartással otthoni környezetben is könnyen megszabadulhatsz a kellemetlen zsírpárnáktól. Ezt a gyakorlatsort hetenként legalább kétszer-háromszor végezd el. Feszesítés lépésről lépésre: Feküdj a bal oldaladra a padlón, a fejedet hajtsd a behajlított bal karodra (Ha kényelmesebb, a fej alatt lévő karodat ki is nyújthatod). Úgy […]

Nem kell mindennap edzőterembe menned ahhoz, hogy bizonyos testrészeket formába hozz. Egyszerű gyakorlatokkal, kis odafigyeléssel és kitartással otthoni környezetben is könnyen megszabadulhatsz a kellemetlen zsírpárnáktól. Ezt a gyakorlatsort hetenként legalább kétszer-háromszor végezd el.

Feszesítés lépésről lépésre:

0007152_1.jpg ()

  • Feküdj a bal oldaladra a padlón, a fejedet hajtsd a behajlított bal karodra (Ha kényelmesebb, a fej alatt lévő karodat ki is nyújthatod). Úgy helyezkedj el, hogy a fejed, a bal könyököd, a bal vállad, a csípőd és a bokád végig egyenes vonalat alkosson a gyakorlat közben.
  • Tedd a jobb lábadat behajlítva a padlóra a csípőd elé úgy, hogy derékszöget zárjon be a törzseddel.
  • Feszítsd vissza a bal bokádat és lassan emeld fel a bal lábadat olyan magasra, amilyen magasra csak tudod (legalább félúton legyen a bal vállad magasságához). A behajlított térded végig maradjon a földhöz szorítva.
  • A vízszintesen kinyújtott lábaddal végezz apró lábemeléseket (kb. nyolcat vagy edzettségi szintednek megfelelően 2X8-at) úgy, hogy közben nem engeded vissza a lábadat a talajra. Ha végeztél, óvatosan tedd le a bal lábadat, és ismételd meg a jobb oldalra is a gyakorlatot.

Amire figyelned kell a gyakorlat közben:

  • A fejed, a könyököd, a vállad, a csípőd és a bokád végig egy vonalban legyen a gyakorlat közben!
  • Lábemelgetés közben csak a gyakorlat végén engedd vissza teljesen a talajra a lábadat - a gyakorlat közben igyekezz megtartani azt a levegőben!

Az egész gyakorlatsort ismételd meg ötször a jobb, ötször a bal lábbal.
Tipp: edzettségi szintednek megfelelően 1/2-2 kg-os súlyt is tehetsz a bokáidra.

Nyújts egyet!
Ha befejezted a gyakorlatsort, ne feledkezz el a nyújtásról sem:
Ülő helyzetben nyisd nagy terpeszbe a lábadat és feszítsd vissza a bokádat. A hátad végig legyen egyenes. Kinyújtott karral addig hajolj előre, amíg a hátadat egyenesen tudod tartani. Ne görbülj össze. Óvatosan érintsd meg a bokád belső felét és próbáld őket olyan távol nyomni a testedtől, amennyire csak tudod. Maradj így és számolj húszig. Összpontosíts a kinyújtott karodra, valamint a combod belső és külső oldalára.

 


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X