Főoldal > MOZGÁS > Villámtorna a szexi karokért

Villámtorna a szexi karokért

edzéskarokmozgás
0

Írta:

Nyáron mindenki hajlamos egy kicsit elengedni magát. Még azok is, akik egész évben odafigyelnek a táplálkozásukra és arra, hogy heti rendszerességgel sportoljanak. Egyéni alkattól és hajlamtól is függ az, hogy a pluszkilók mely testrészeden jelennek meg a leghamarabb. Ne hanyagold el a karokat sem, mert ennek a testrésznek a formálása épp annyi figyelmet érdemel, mint a pocaké, […]

Nyáron mindenki hajlamos egy kicsit elengedni magát. Még azok is, akik egész évben odafigyelnek a táplálkozásukra és arra, hogy heti rendszerességgel sportoljanak. Egyéni alkattól és hajlamtól is függ az, hogy a pluszkilók mely testrészeden jelennek meg a leghamarabb. Ne hanyagold el a karokat sem, mert ennek a testrésznek a formálása épp annyi figyelmet érdemel, mint a pocaké, a popsié vagy a lábaké.

Így végezd a gyakorlatot:

0013010_1.jpg ()

Ennek a gyakorlatnak a lényege, hogy súllyal, vagy anélkül, pici, alig észrevehető mozdulatokkal sokáig dolgoztatjuk meg a kar és a hát izmait.  A gyakorlat előnye, hogy a kar izmainak formálásán kívül, javítja a tartásodat is.

  • Húzd ki magad.
  • Állj vállszélességű, kis terpeszbe, és fogj egy kis méretű (max. 0,5 kg) súlyzót  a kezedbe. Súly nélkül is végezheted a gyakorlatot!
  • Nyújtsd hátra mindkét karodat úgy, hogy közel párhuzamosak legyenek egymással.
  • Tartsd meg a mozdulatot, és pici mozdulatokkal közelítsd a karjaidat  egymáshoz max. 1-2 centiméternyire - edzettségi szintedtől függően – legalább 30-szor vagy 50-szer.    
  • Ha végeztél, pihenj egy picit. Engedd le a karjaidat magad mellé, és ismételd meg a gyakorlatsort.

Mire figyelj?

  • A hátad végig maradjon egyenes: ne dőlj előre, ne dőlj hátra!
  • A gyakorlat végzése közben feszítsd meg a has és a popsi izmait is.
  • Az apró mozdulatok végzése közben érezd, ahogy a karodra és a hátadra dolgozol – összpontosíts ezekre a területre!
  • A mozdulatok közben figyelj arra, hogy a karjaid végig azon az egy-két cm-en belül maradjanak, ahol dolgozol – ne engedd vissza őket csak akkor, ha befejezted a gyakorlatot. 
  • Ha elfáradtál, engedd le a karjaidat és tarts pici pihenőt. Utána végezd el a másik oldalra is a gyakorlatot. 
  • A végén ne feledkezz el a nyújtásról!  

További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X