Főoldal > MOZGÁS > Vastag a derekad? 3 tipp, ami segíthet!

Vastag a derekad? 3 tipp, ami segíthet!

derékdiétafogyókúramozgászsírégetés
0

Írta:

A derékról nem könnyű eltüntetni a zsírpárnákat, de kitartó mozgással és tudatos táplálkozással komoly eredményeket lehet elérni. A gyakorlatok segítségével nem csak a derekad lehet csinosabb, de a gerinced sem fog fájni, ugyanis a törzsizom-gyakorlatok alaposan erősítik a gerinc tartásában résztvevő izmaidat is. Ne feledd: Az edzés előtt szánj rá néhány percet a bemelegítésre, így […]

A derékról nem könnyű eltüntetni a zsírpárnákat, de kitartó mozgással és tudatos táplálkozással komoly eredményeket lehet elérni. A gyakorlatok segítségével nem csak a derekad lehet csinosabb, de a gerinced sem fog fájni, ugyanis a törzsizom-gyakorlatok alaposan erősítik a gerinc tartásában résztvevő izmaidat is.

Ne feledd: Az edzés előtt szánj rá néhány percet a bemelegítésre, így könnyebb lesz az egyes gyakorlatokat elvégezni, és nem kell másnap a kellemetlen izomláztól tartanod. Bemelegítésre kiválóan alkalmas a törzskörzés és a különböző irányú törzshajlítás, valamint törzsdöntés. Egy-egy gyakorlatsor végén ne feledkezz meg a nyújtásról!

A következő gyakorlatok segítenek abban, hogy a csípőd karcsú legyen, és az izmaid feszesek maradjanak.

0021587_1.jpg ()

1. gyakorlat

Kiinduló helyzet: Térdelj egy puha szőnyegre, és kulcsold össze a kezeidet a tarkódon. Emeld meg a popsid, úgy hogy a felső tested nyújtva legyen, és lassan ülj ki jobb oldalra, majd emelkedj fel kiinduló helyzetbe, és lassan ülj ki a bal oldalra. 
Mennyit?
A gyakorlatból 3X8 darabot csinálj, felváltva mindkét oldalra.
Mit erősít a gyakorlat?
Kiválóan erősíti a farizmot, az oldalsó ferde hasizmot és a csípő izmait.
Mire figyelj?
Amikor kiülsz oldalra, figyelj arra, hogy ne ülj rá teljesen a lábfejedre. A törzsedet tartsd meg, ne dőlj se előre, se hátra.

2. gyakorlat:

Kiinduló helyzet: Helyezkedj el bal oldalsó fekvésben. Akaszd be a lábfejed az ágy aljába, vagy szólj a társadnak, hogy fogja meg. Tedd tarkóra a kezedet, és végezz felülést oldalsó fekvésben. Ezt követően végezd el a gyakorlatot ellentétesen, jobb oldalsó fekvésben is.
Mennyit?
A gyakorlatból három sorozatot csinálj, és sorozatonként 4-6 db felülést végezz mindkét oldalra.
Mit erősít a gyakorlat?
Alaposan megdolgoztatja a törzsizmokat, a ferde hasizmot, a farizmot, a hátizmot és a combfeszítő izmot is.
Mire figyelj?
Fontos, hogy gyakorlat közben tartsd meg a derekadat, ne dőlj se előre, se hátra, hanem végig egy síkban maradj, mert csak így lesz igazán hatásos a gyakorlat.

3. gyakorlat:

Kiinduló helyzet: Hanyatt fekvésben enyhén hajlítsd be a térdedet és húzd fel őket. Ha tudod, akaszd be a lábfejedet egy stabil helyre (ágy, szék, stb.) vagy fogja meg a társad, de természetesen a gyakorlatot úgy is végezheted, hogy nincs rögzítve a lábfejed. Tedd tarkóra a kezed, és végezz felülésben törzsfordítást egyszer jobbra, egyszer pedig balra.
Mennyit?
A gyakorlatból három sorozatot csinálj, és sorozatonként 8 darabot végezz felváltva mindkét oldalra.
Mit erősít a gyakorlat?
A gyakorlat erősíti az oldalsó ferde hasizmot, az egyenes hasizmot, a horpaszizmot
Mire figyelj?
Felülés közben próbáld meg jól elfordítani a törzsed, de csak addig, amíg kényelmes. A fejedet ne lógasd.

 

 


További cikkeink a témában

turmixzsírégetés

Top 3 zsírégető turmix edzéshez

Írta:
11 napja 0

A mesterséges turmixokat igazi csodaszernek tartjuk, fogyaszt, vagy épp izmot épít, ráadásul nem macerás, csak fel kell oldani egy kis vízben vagy tejben, és már fogyasztható is. Azonban sokkal egészségesebb italt készíthetünk magunknak pár perc alatt, csak némi hozzávaló és egy botmixer kell hozzá.

Kövess Facebook-on!
X