Főoldal > MOZGÁS > A hat legjobb nyári, szabadtéri sport

A hat legjobb nyári, szabadtéri sport

0

Írta: and

Végre az edzőterem helyett a szabadban is formálhatod az alakodat. Verbuváld össze a családot, a barátokat, próbáljatok ki néhány szabadtéri sportot, és mondjatok búcsút a nem kívánt kilóknak. Ezekkel a mozgásformákkal a nyarat is jobban fogjátok élvezni úgy, hogy közben súlyt is veszítetek. Fontos, hogy megőrizd a motivációt, így szexi és szálkás izomzatra is szert […]

Végre az edzőterem helyett a szabadban is formálhatod az alakodat. Verbuváld össze a családot, a barátokat, próbáljatok ki néhány szabadtéri sportot, és mondjatok búcsút a nem kívánt kilóknak. Ezekkel a mozgásformákkal a nyarat is jobban fogjátok élvezni úgy, hogy közben súlyt is veszítetek. Fontos, hogy megőrizd a motivációt, így szexi és szálkás izomzatra is szert tehetsz. Lássuk, hány kalóriát égethetsz el ezekkel a nyári mozgásformákkal!

 

Szerva itt!

Ragadd meg az egyik barátnődet, és irány a teniszpálya! Így egy óra leforgása alatt akár 544 kalóriát is elégethettek, karcsú lesz a karod és a vállad, ezenkívül a hát izmait is fejleszti.

 

Pörgesd fel a zsírégetést röplabdával!

Ha épp a jól megérdemelt szabadságodat töltöd a Balatonnál vagy egy egzotikus szépségű tengerparton, akkor ne henyéljetek egész nap, hanem délutánonként játszatok le egy-két strandröplabda meccset. Ha legalább egy órán keresztül nyüstölitek a lasztit, búcsút mondhattok 550 kalóriának, emellett minden egyes szerva és leütés segít, hogy tónusosabb legyen a karod, a hasad, a lábaid, valamint a mellizmokra is jó hatással van.

 

Csobbanj a fittségért!

Amíg a gyerekek pancsolnak, te addig ússz le néhány hosszt! Az úszás az egyetlen olyan sport, amely valóban az egész tested átmozgatja, célzottan formálja a mellizmokat, a hátat, a karokat, a hasizmot, a lábakat és a vállakat is. Persze arról se feledkezzünk meg, hogy hatvan perc leforgása alatt 476 kalória olvad le rólad!

 

shutterstock_54685369.jpg ()Tekerd le a kilókat!

Pattanj nyeregbe, és biciklizd körbe lakóhelyed környékét, vagy nézz ki egy csodás, belföldi úticélt, és ha kellő fittséggel rendelkezel, tekerj el odáig. Növelheted a mozgás hatékonyságát, ha dimbes-dombos tájakat választasz. Egy óra bringázással 480 kalóriát pusztíthatsz el, és gondoskodhatsz arról is, hogy még feszesebbek és izmosabbak legyenek a lábaid, valamint jó hatással van a csípődre és a fenekedre is.

 

Fuss haza!

Hallottál már a softballról? Ez a baseballnak egy „szelídebb”, női verziója, de alapjában véve a szabályok ugyanazok. Hazánkban még nem tett szert nagy ismertségre, de ha mégis elnyerte tetszésedet az amerikaiak egyik kedvenc csapatsportja, akkor ezt ma már egyre több sportegyesületnél kipróbálhatod. Már egy edzés is alaposan megdolgozza a karokat, a mell izomzatát, a lábakat, a hasfalat, a vállakat és a hátat is, arról nem is beszélve, hogy egy óra alatt jókedvűen ledolgozhatsz 340 kalóriát.

 

 

Ütögess a gyepen!

Ha még sose próbáltad a golfot, akkor idén nyáron ezt se hagyd ki! Egész napos kikapcsolódást jelent a természet lágy ölén, az ütögetésekkel még a stresszt is messzire űzheted. Minden egy lendítés erősen igénybe veszi a karokat, a hasat, a hátat és a vállakat is, nem mellesleg egy óra elteltével 306 kalória veszik a semmibe.


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X