Főoldal > MOZGÁS > Szuper tippek, hogy motivált maradj a futásban

Szuper tippek, hogy motivált maradj a futásban

0

Írta: and

1. Nevezz be egy versenyre! Ismerkedj meg a futóversenyek remek hangulatával, és persze sok más emberrel, akik a futás szerelmesei! Válassz ki egy versenyt, amire benevezel – ez segít majd abban, hogy rendesen eddz, és lelkesen készülj a teljesítésre. Tűzz ki reális célokat magad elé, kezdetnek egy 5 vagy 10 kilométeres versenyt vállalj, és inkább […]

1. Nevezz be egy versenyre!

Ismerkedj meg a futóversenyek remek hangulatával, és persze sok más emberrel, akik a futás szerelmesei! Válassz ki egy versenyt, amire benevezel – ez segít majd abban, hogy rendesen eddz, és lelkesen készülj a teljesítésre. Tűzz ki reális célokat magad elé, kezdetnek egy 5 vagy 10 kilométeres versenyt vállalj, és inkább a teljesítés, mint valamilyen idő elérése legyen a célod. Ha sikeresen túl vagy a megmérettetésen, tűzz ki egy újabb, nagyobb célt magad elé, amelynek elérése újra és újra motivál majd az edzéseid során.

 

2. Energetizálj!

A futás előtt és után is biztosítsd a szervezeted számára szükséges energiát. Edzés előtt fogyassz el egy energiaszeletet, ami szénhidráttal tölt fel, így kellő üzemanyagod lesz ahhoz, hogy jól menjen a futás. Az edzés végeztével pedig guríts le egy pohár sört, amely a kutatások szerint jobban hidratálja a szervezetet, mint a víz, pótolja a kalóriát, és segíti a cukor felszívódását.

 

3. Lepd meg magad új futóruhával!

Mi lehetne jobb motiváló erő, mint egy szuperdivatos, új futóruha vagy futócipő? Kedveskedj magadnak egy tuti darabbal, amit aztán máris fölvehetsz az edzésre. Új lendületet ad, hogy ismét lemenj a pályára, és megmutasd mindenkinek a szerzeményed – ettől máris jobban megy majd a futás.

 

shutterstock_55672582.jpg ()4. Szerezz futótársat!

Ha nem egyedül indulsz neki a kilométereknek, máris könnyebben megy majd a mozgás. Csábítsd futásra a barátnőidet, a párodat vagy akár a kutyusoddal vágj neki az edzésnek. A társaság ösztönzőleg hat, hiszen felébreszti a versenyszellemet és az elszántságot – és még unatkozni sem fogsz közben. Válasszatok kényelmes kocogó tempót, amely mellett beszélgetni is tudtok, így gyorsabban és hangulatosabban telik majd az idő, na és a zsírégetés is.

 

5. Hagyd otthon az órád!

Próbálj meg óra nélkül edzeni úgy, hogy csak a testedre figyelsz sportolás közben. Szabadságot ad, és más dimenziót nyit meg, ha nem nézegeted folyton az időt. Néhány karóra nélküli edzés alatt felszabadulhatsz, élvezheted a futás élményét – legközelebb pedig újra versenyezhetsz magaddal és az idővel is.


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X