Főoldal > MOZGÁS > Így teremtsd időt a mozgásra!

Így teremtsd időt a mozgásra!

időidőspórolásmozgásnapirend
0

Írta: and

A legegyszerűbb kijelenteni, hogy nincs időnk mozogni. Valóban nagyon nehéz egy végigdolgozott nap után rávenni magunkat, hogy menjük el futni, hát még akkor, ha kicsi gyerekről is gondoskodni kell. Pedig muszáj időt szakítani a mozgásra, hogy mindig fittek és energikusak maradjunk. 1. Mozogj a gyerekekkel! Ha nem tudod megoldani, hogy valaki vigyázzon a gyerekekre, vidd […]

A legegyszerűbb kijelenteni, hogy nincs időnk mozogni. Valóban nagyon nehéz egy végigdolgozott nap után rávenni magunkat, hogy menjük el futni, hát még akkor, ha kicsi gyerekről is gondoskodni kell. Pedig muszáj időt szakítani a mozgásra, hogy mindig fittek és energikusak maradjunk.

1. Mozogj a gyerekekkel!

Ha nem tudod megoldani, hogy valaki vigyázzon a gyerekekre, vidd magaddal őket is. Míg a picik szaladgálnak vagy labdáznak a parkban, addig te futhatsz pár kört. Nem árt a gyerekeknek sem, ha szabad levegőn vannak, nagyon fogják élvezni. Míg te körözöl a parkban, szemmel is tarthatod őket.

2. Torna otthon

Ha tényleg nem tudod megoldani, hogy elszabadulj otthonról, akkor sincs semmi baj. Ma már nagyon sok aerobic DVD közül lehet választani – ehhez csupán egy lejátszó és egy törölköző szükséges. Így időt is spórolsz, hiszen nem kell elmenned edzőterembe, ráadásul akkor állsz meg és pihensz egy kicsit, amikor csak akarsz.

torna2.jpg ()


3. Reggeli úszás

Ha úgy érzed, hogy munka után már képtelen vagy bármilyen megerőltető mozgásformára, akkor kelj fel reggel előbb és menj el úszni. Fél óra mozgás munka előtt csodákra képes: sokkal energikusabb leszel egész nap.

4. Mozogj a pasiddal!

Szeretnél a barátoddal is együtt lenni, de a mozgásról sem akarsz lemondani? Semmi gond, vidd magaddal őt is! Ugorjatok le a közeli edzőterembe, vagy menjetek futni a parkba, esetleg pattanjatok biciklire. A közös sportolás a kapcsolatotokra is jó hatással lesz, nem beszélve a testedzésről.

5. Fitten az ebédszünetben

A legtöbb munkahelyen legalább fél óra ebédszünet van, ami pont elég arra, hogy egy kicsit átmozgasd magad. Ne maradj a gép előtt, hanem menj ki a szabadba és sétálj legalább húsz percet. Meglátod, egy kis gyaloglás után a munka is könnyebben megy majd.

6. Sport a barátnőkkel

Nagyon nehéz minden programra időt szakítani. Ha nem szeretnél lemondani a csajos estékről és a testmozgásról sem, akkor hívd el a barátnőidet a közeli edzőterembe, vagy menjetek el futni együtt a parkba. Edzés után marad idő a pletykálásra is.

torna3.jpg ()


7. Biciklivel munkába

Ha jó idő van, ne autóval vagy busszal indulj dolgozni, hanem pattanj két kerékre és biciklizz! Szerencsére ma már a legtöbb városban jól kiépített kerékpárutak vannak, így könnyen célba érhetsz. Vigyél váltóruhát, így ha útközben megizzadsz, át tudsz öltözni.


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X