Főoldal > dieta > Combra hízol? Így dolgozd le róla a felesleget

Combra hízol? Így dolgozd le róla a felesleget

combdiétafogyáshízáskarcsúsodásmasszázsnarancsbőrszépségzsírégetés
0 0

Írta:

A comb az egyik legkényesebb terület a nők számára, hiszen a pluszkilók mellett gyakran a narancsbőrrel is meg kell küzdeni. Szerencsére számtalan karcsúsító módszer létezik, amelyek nem csak vékonyabbá, de feszesebbé is varázsolják a combokat. 

Hanyagolj bizonyos ételeket

Ha a pluszkilók rögtön a combodra rakódnak, jó hír, hogy megfelelő táplálkozást folytatva elsőként onnan is fognak lemenni. Ha a finomított szénhidrátokat (cukros, fehér lisztes ételek) kihagyod az étrendedből, és más, egészséges, diétás alternatívákkal helyettesíted, rövid idő alatt látványos eredményeket érhetsz el. Tegyél próbát: mérd le combod körméretét, kövesd a diétát, és két hét elteltével már karcsúbb értékeket kapsz.

Fogyassz sok vizet

Örök igazság, ha szeretnéd a felesleget ledolgozni magadról, az nem fog menni, ha nem hajtod ki a szervezetedből a mérgeket, felgyülemlett salakanyagot. Ez megfelelő minőségű és mennyiségű folyadék híján nem fog menni. Ha többnyire csak akkor iszol, amikor megszomjazol, egész biztosan nem fogyasztasz elegendő vizet. A két-három liter a minimum, de kánikulában ennek többszörösét is érdemes magunkhoz venni. Ha fokozni szeretnéd a zsírégető hatást, dobj a vizedbe időnként méregtelenítő uborkát, citromot, mentát, gyömbért, így még hatékonyabban szabadulsz meg a súlytöbblettől.

90707955 - female cellulite on thigh squeezed with her hands

Sportolj okosan

Sokan ott rontják el a combkarcsúsítást, hogy nagy súlyokkal edzenek. Ezzel valójában csak erősítünk combjainkon, és viszonylag nagy izomtömeget pakolunk rá, amitől vastagabb lesz ez a terület. Inkább válassz kisebb súlyokat, nagyobb ismétlésszámban, mert csak ekkor fogod elérni a kívánt eredményt. Emellett a kardióról se feledkezz meg, a futás valósággal „leszippantja” a felesleget a test alsó területeiről, de a bringázás, lépcsőzés is nagyon jó eredményeket hozhat.

Kényeztesd magad

Ma már számos karcsúsító masszázs és tekercselés létezik, amelyek bár hatásosak, igencsak borsos az áruk. Speciális karcsúsító masszázs helyett olcsóbban megúszod, ha teljes testmasszázsra fizetsz be, a combjaidat úgyis átgyúrják ilyenkor is. Házi tekercseléssel is próbálkozhatsz, igen hatékony otthon használható gélek kaphatóak erre a célra. A szaunázást is iktasd be rendszeresen, ha utána jégdarabokkal, tengeri sóval is átmasszírozod a combjaidat, egész biztosan rövid idő után látványos változást tapasztalhatsz.

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában

cukoböjtcukor

A cukorböjt csodás hatásai

Írta:
5 órája 0 0

A cukrot teljes egészében kizárni az életünkből szinte lehetetlen. Mert még ha nem is használjuk a konyhánkban ezt az egészségtelen, édes ízesítőt, rengeteg élelmiszer tartalmazza, így szinte észrevétlenül visszük be szervezetünkbe. De mégis érdemes egy próbát tenni, hiszen időnként egy-egy cukorböjt beiktatásának köszönhetően számos jó hatásra számíthatunk.

betegségdiéta

8 sztár, akik túlságosan is lefogytak

Írta: and
tegnap 0 0

Ha meghallod LeAnn Rimes, Angelina Jolie vagy Kate Bosworth nevét, talán – velünk együtt – te is arra gondolsz, hogy ezek a sztárhölgyemények bizony túlzásba vitték a fogyást. Lássuk, kik még azok a hírességek rajtuk kívül, akiknél lehettek időszakok, amikor talán csak vízen, salátán és sovány csirkemellen éltek.

étrend-kiegészítőétrendkiegészítő

Étrend-kiegészítők sport mellé – így válassz

Írta:
3 napja 0 0

Aki nem sportol rendszeresen, illetve versenyszerűen, általában egészségmegőrzés, testformálás, fogyás céljából használ étrend-kiegészítőket. Aki komolyan gondolja az aktív életformát, leginkább sportági vagy egyéni céljainkat megfelelően (pl. izomtömeg-növelés, teljesítményfokozás) alkalmaz kiegészítőket. Ettől függetlenül fontos megjegyezned, hogy a legtöbb készítmény (pl. ízületvédő, antioxidáns-komplexek) nemcsak a teljesítményre van hatással, hanem egészségmegőrzés szempontjából is fontos lehet.