Főoldal > DIÉTA > Szépülj étkezéssel: tuti finomságok a szépségért

Szépülj étkezéssel: tuti finomságok a szépségért

antioxidánsdiétaegészségételétkezésfogyásszépségtápanyagtáplálkozásvitamin
0

Írta:

A tudatos táplálkozás nemcsak az egészségedhez és a jó alakodhoz járul hozzá, hanem a szépséghez is – próbáld ki a legjobb szépítő finomságokat!

Lazac

Remek omega-3 forrás, csökkenti a bőrgyulladás esélyét, puhává teszi a bőrt, megakadályozza a bőrpírt és a ráncokat. Antioxidánsai és B- és D-vitaminjai is segítenek.

Joghurt

Válassz alacsony zsírtartalmú joghurtot, melyben csont- és körömerősítő kalcium van, emellett probiotikumok is az egészséges emésztésért és immunrendszerért.

Áfonya

Gazdag antoxidáns-forrás, gátolja a szabadgyökök kialakulását, akadályozza a hosszú távú sejtkárosodást, és az áfonyafogyasztás a gyulladások megelőzésében is segít.

Spenót

A zöld leveles növény remek béta-karotin- és luteinforrás, melyek védik a szemet. Emellett vasban is bővelkedik, ezzel a vérképzést segíti. K-vitamint, folsavat és antioxidánsokat is tartalmaz.

Bowl of fresh colorful salad with fork and spoon on wooden surface

Paradicsom

Szintén fontos likopinforrás a paradicsom, béta-karotint, C- és B-vitamint is tartalmaz, immunerősítő, emésztésserkentő hatással is bír.

Dió

Ez a csonthéjas remek omega-3 forrás, és E-vitaminban is bővelkedik, ezzel segíti a pikkelysömör és ekcéma kialakulását.

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában

diétaéhség

6 étel, amitől csak éhesebb leszel

Írta:
0

Jobb esetben csak akkor eszünk, ha éhesek vagyunk, ám ekkor sem mindegy, hogy mennyire telítő ételt választunk. Vannak olyan táplálékok, amelyekből pár falat is elég ahhoz, hogy tele legyünk, míg más étkezések után egy órával később már korog a gyomrunk.

Kövess Facebook-on!
X