Főoldal > DIÉTA > 5 étkezési trükk hasi zsírpárna ellen

5 étkezési trükk hasi zsírpárna ellen

fogyókúrahasi zsírkockás haslapos has
0

Írta:

Fogyókúra, edzés, testformáló harisnyák – semmi sem használ? Ne keseredj el: a következő tippek betartásával egy-kettőre lapos lesz a hasad!

A szakértők szerint a kockahas 20%-a az edzőteremben, 80%-a pedig a konyhában készül: épp ezért, most nem az edzéshez nyújtunk segítséget, hanem olyan étkezési trükköket osztunk meg veled, melyeket könnyű betartani – és, amelyek garantáltan csökkentik a hasad körfogatát.

Fogd vissza a sófogyasztásodat

Minél több magas sótartalmú élelmiszert eszel, annál pufibb (azaz nagyobb) lesz a hasad. Ahhoz, hogy ez veled ne forduljon veled elő, este 7 után már semmilyen sós élelmiszert ne fogyassz – különös tekintettel a chipsekre, a nachosokra és a krékerekre -, mert ilyenkor már egyre kevesebb kalóriát égetsz el.

Mondj le a cukorról és a fehér lisztről

Tudjuk, hogy nehéz, de megéri! Eleinte sokszor fogsz sóvárogni utánuk, de ha megtalálod a tökéletes alternatívájukat (például a cukor helyett édesítőszert, a fehér liszt helyett pedig használj teljes kiőrlésű lisztet), akkor eszedbe sem fog jutni.

Ne fogyassz több feldolgozott élelmiszert

Nemcsak felesleges kalóriákhoz és pluszkilókhoz, hanem rossz koleszterinhez is vezethet, ha állandóan csak a feldolgozott, csomagolt és félkész ételeket eszel. Ha teheted, inkább iktasd ki ezeket az élelmiszereket az életedből – az alakod meg fogja hálálni.

Egyél több rostot és fehérjét

Ez a két tápláló anyag hozzájárul az anyagcsere megfelelő működéséhez, az emésztési rendszer optimális fennállásához, az éhségérzet csökkentéséhez és az édesség iránti vágy teljes elmulasztásához is! Ezek után talán nem meglepő, hogy a rostban és fehérjében gazdag étrendek milyen jótékony hatással vannak az alakodra.

Igyál többet

Naponta legalább 7-8 pohár víz elfogyasztása ajánlott (de ez az arány természetesen függ a fizikai aktivitástól, a hőmérséklettől és más emberi szükségletektől is) – épp ezért, ne spórolj a vízzel! Ez a fantasztikus ital többek között hidratálja a bőröd, energiát ad, serkenti az agyműködést és eltelíti a hasadat is, ami miatt kevesebb ételt fogsz enni. Hát nem szuper?

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában

diétaéhség

6 étel, amitől csak éhesebb leszel

Írta:
0

Jobb esetben csak akkor eszünk, ha éhesek vagyunk, ám ekkor sem mindegy, hogy mennyire telítő ételt választunk. Vannak olyan táplálékok, amelyekből pár falat is elég ahhoz, hogy tele legyünk, míg más étkezések után egy órával később már korog a gyomrunk.

Kövess Facebook-on!
X