Főoldal > MOZGÁS > Légy karcsú az ünnepekre – Formáld a melled!

Légy karcsú az ünnepekre – Formáld a melled!

alakformálásfogyókúrakalóriakarácsony
0

Írta:

A női mell anatómiájaA bordák elülső felszínén található a nagy mellizom, mely legyezőszerű alakjával a mellkas formáját adja. Ennek tónusáért, igen sokat tehetünk. Növelhetjük tömegét és edzhetjük szálkássá is rostjait. A mellizmot fedi a mell, mely egy mirigyes zsírszövet, vagyis a női test egy kiemelten fontos energiaraktára. Ennek mérete genetikailag nagyban meghatározott, ezért természetes módon, csak […]

0007465_1.jpg ()


A női mell anatómiája
A bordák elülső felszínén található a nagy mellizom, mely legyezőszerű alakjával a mellkas formáját adja. Ennek tónusáért, igen sokat tehetünk. Növelhetjük tömegét és edzhetjük szálkássá is rostjait. A mellizmot fedi a mell, mely egy mirigyes zsírszövet, vagyis a női test egy kiemelten fontos energiaraktára. Ennek mérete genetikailag nagyban meghatározott, ezért természetes módon, csak kissé tudjuk befolyásolni azt. Fogyással, hízással (vagyis a zsírraktárak feltöltésével illetve azok csökkentésével) tömegét azonban változtatni tudjuk.

Ezért is gyakori jelenség, hogy a fogyókúra ideje alatt, az első dolog, mait észrevehetsz magadon az az, hogy melleid kisebbek lesznek.

Egyszerű mellformáló gyakorlat
Tény, hogy az egyik legjobb mellformáló gyakorlat a fekvőtámasz. Mivel ettől már általános iskola óta sok nő ódzkodik, hagyjuk is! Helyette egy valóban nagyon egyszerű mellformáló tornafeladatot mutatunk be.

Kellékek:

Egy pár 1-1,5 kilogrammos kézisúlyzó vagy 2 db fél-egy literes ásványvizes, üdítős műanyagpalack vízzel megtöltve.

  • Egy puha szőnyegen vagy szivacson feküdj hanyatt.
  • Derekad szorítsd a földre, térdeid húz fel.
  • Fogd a két kezedbe a súlyzókat vagy a palackot, és helyezd oldalsó középtartásba a kezed.
  • Oldalról a melled fölé emeld a magasba a karod, ezzel megfeszítheted a mellizmaid.

Mire figyelj?
A gyakorlat során óvd a derekad, ne engedd, hogy felemelkedjen a talajról. Ne válassz túl nehéz súlyokat!


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X