Főoldal > MOZGÁS > 2 villámgyakorlat a szexi hátért – párban

2 villámgyakorlat a szexi hátért – párban

gyakorlatháthátfájástartás
0

Írta:

A gyakorlatok előtt melegíts be néhány percig tartó törzskörzéssel, törzshajlítással, így megelőzheted az apró sérüléseket és elkerülheted az izomlázat. A sorozatok között mindig végezz nyújtó gyakorlatokat.   Kérd meg a kedvesed, hogy segítsen a következő két hátizomgyakorlatnál: 1. gyakorlat Kiinduló helyzet:Helyezkedj el hasonfekvésben. A gyakorlatot nehezítheted, ha mindkét kezedbe veszel egy-egy 0,5 literes ásványvizes palackot. […]

A gyakorlatok előtt melegíts be néhány percig tartó törzskörzéssel, törzshajlítással, így megelőzheted az apró sérüléseket és elkerülheted az izomlázat. A sorozatok között mindig végezz nyújtó gyakorlatokat.

 

Kérd meg a kedvesed, hogy segítsen a következő két hátizomgyakorlatnál:

1. gyakorlat

Kiinduló helyzet:
Helyezkedj el hasonfekvésben. A gyakorlatot nehezítheted, ha mindkét kezedbe veszel egy-egy 0,5 literes ásványvizes palackot. A jobb karodat nyújtsd ki, a bal karodat pedig húzd be a válladhoz. A társad fogja meg hátul a bokádat. Emeld meg 5-8 cm-re a felsőtestedet, és végezz kartartás cserét. Majd lassan ereszkedj vissza a talajra.
Tippünk:
A gyakorlatból 2X8 darabot végezz, majd cseréljetek a pároddal.
Mire figyelj?
Gyakorlat közben nyújtsd ki a karodat, és csak addig emeld meg a felsőtestedet amíg kényelmes, mert ellenkező esetben megterhelheted a gerinced ágyéki szakaszát.
Mit fejleszt a gyakorlat?
A hát szinte minden izmát megdolgoztató gyakorlat, ugyanakkor hatásos a vállöv izmaira is.

0021979_1.jpg ()

2. gyakorlat:

Kiinduló helyzet:
Helyezkedj el hasonfekvésben. A párod térdeljen a kinyújtott lábaid mögé és fogja meg a bokádat. A gyakorlatot nehezítheted, ha mindkét kezedbe veszel egy-egy 0,5 literes palackot. A kezeidet nyújtsd ki a fejed fölé, miközben a homlokod leszorítod a talajra. A karjaidat húzd le óvatosan a füled mellé, annyira, hogy az alkarod és a felkarod derékszöget zárjon be, majd lassan nyújts vissza őket a fejed fölé.
Tippünk:
A sorozatból 8X2 darabot végezz. Majd rövid pihenő után csinálj még két sorozatot.
Mire figyelj?
A gyakorlat végzése közben a homlokodat végig szorítsd a talajhoz. A lábaidat zárd össze szorosan, érezd ahogy dolgoznak a hát izmai.
Mit fejleszt a gyakorlat?
A vállöv izmait és a mélyhátizmokat.


További cikkeink a témában

turmixzsírégetés

Top 3 zsírégető turmix edzéshez

Írta:
13 napja 0

A mesterséges turmixokat igazi csodaszernek tartjuk, fogyaszt, vagy épp izmot épít, ráadásul nem macerás, csak fel kell oldani egy kis vízben vagy tejben, és már fogyasztható is. Azonban sokkal egészségesebb italt készíthetünk magunknak pár perc alatt, csak némi hozzávaló és egy botmixer kell hozzá.

Kövess Facebook-on!
X