Főoldal > MOZGÁS > Így feszesítsd a melled!

Így feszesítsd a melled!

egészségmelltest
0

Írta:

Sok nőnél idővel komoly gondot okozhat a mellek megereszkedése, ami visszavezethető öröklött tényezőkre, de szerepet játszhat a hirtelen súlygyarapodás vagy akár a szülés utáni szoptatás is. Ez utóbbinál a mell kötőszövetét olyan külső hatás éri, aminek szemmel látható jelei a mellen végighúzódó striák lesznek. Ez senki számára nem öröm, de ne keseredj el, mert a […]

Sok nőnél idővel komoly gondot okozhat a mellek megereszkedése, ami visszavezethető öröklött tényezőkre, de szerepet játszhat a hirtelen súlygyarapodás vagy akár a szülés utáni szoptatás is. Ez utóbbinál a mell kötőszövetét olyan külső hatás éri, aminek szemmel látható jelei a mellen végighúzódó striák lesznek. Ez senki számára nem öröm, de ne keseredj el, mert a folyamat kis odafigyeléssel hatásosan orvosolható.

A következő mellizom erősítő gyakorlatokkal megtarthatod kebleid feszességét:

Ne feledd: minden gyakorlat után végezz nyújtó hatású gyakorlatot. A hátad mögött nyújtott karral kulcsold össze a kezed. 

1. gyakorlat:

Kiinduló helyzet: Állj váll szélességű terpeszállásba, jobb karod mélytartásban, bal karod pedig magastartásban legyen. Kezeidben tarts meg egy-egy 1-1,5 kg-os kézi súlyzót vagy egy ásványvizes palackot. Végezz „malomkörzést” először előre, majd hátra.
Mennyi ideig végezd a gyakorlatot?
A karkörzést 10 másodpercig előre, majd 10 másodpercig hátra végezd. A sorozatból összesen hármat csinálj.
Mire figyelj?
Karkörzésnél végig legyen nyújtva a karod, ne hajlítsd be a könyöködet.

0021736_1.jpg ()

2. gyakorlat:

Kiinduló helyzet:
Állj váll szélességű terpeszállásba. Fogd meg a kézi súlyzókat oldalsó középtartásban, majd érintsd össze a kezeidet mellső középtartásban, majd vezesd vissza őket oldalsó középtartásba.
Mennyit végezz a gyakorlatból?
Négyszer 12 db-ot csinálj.
Mire figyelj?
Ha álló helyzetben nehéz számodra a kézi súlyzó megtartása, akkor hanyattfekvésben is végezheted a gyakorlatod, így ha oldalsó középtartásban vannak a karjaid, megpihentetheted őket. 

3. gyakorlat:

Kiinduló helyzet:
Ülj le kényelmesen egy székre, fogd meg a kézi súlyzókat, és a mellkasod előtt hajlítsd be 90 fokban a könyöködet és zárd is össze őket. A súlyzók érjenek össze. Tárd szét a könyöködet vízszintes vonalig, majd középen zárd össze ismét.
Mennyit végezz a gyakorlatból?
Háromszor 16 db-ot végezz.
Mire figyelj?
Gyakorlat közben tartsd meg az egyenes a törzsedet, és a könyökök zárásnál mindig érintkezzen egymással.


További cikkeink a témában

turmixzsírégetés

Top 3 zsírégető turmix edzéshez

Írta:
11 napja 0

A mesterséges turmixokat igazi csodaszernek tartjuk, fogyaszt, vagy épp izmot épít, ráadásul nem macerás, csak fel kell oldani egy kis vízben vagy tejben, és már fogyasztható is. Azonban sokkal egészségesebb italt készíthetünk magunknak pár perc alatt, csak némi hozzávaló és egy botmixer kell hozzá.

Kövess Facebook-on!
X