Főoldal > MOZGÁS > 5 pofonegyszerű trükk zsírpárnák ellen

5 pofonegyszerű trükk zsírpárnák ellen

mozgássportolászsírégetés
0

Írta: and

1. Használd a lépcsőt Liftezés helyett válaszd a lépcsőzést: formálja a combot, a popsit és a vádlit, valamint javítja az állóképességet. Félórányi lépcsőhasználattal 230 kalóriát tudsz elégetni, ha pedig naponta megpakolt bevásárlószatyrokkal szaladsz fel a harmadikra, hamar búcsút mondhatsz a zsírpárnáknak a popsidon. 2. Takaríts rendszeresen A nagytakarításnak nem csak ragyogó lakás lehet az eredménye, hanem izmos karokat, […]

1. Használd a lépcsőt

Liftezés helyett válaszd a lépcsőzést: formálja a combot, a popsit és a vádlit, valamint javítja az állóképességet. Félórányi lépcsőhasználattal 230 kalóriát tudsz elégetni, ha pedig naponta megpakolt bevásárlószatyrokkal szaladsz fel a harmadikra, hamar búcsút mondhatsz a zsírpárnáknak a popsidon.

0024962_1.jpg ()2. Takaríts rendszeresen

A nagytakarításnak nem csak ragyogó lakás lehet az eredménye, hanem izmos karokat, formás hasat és combokat varázsolhatsz magadnak. Ne feledd: a porszívózás, ablakpucolás, teregetés, portörlés együtt felérnek egy kiadós edzéssel. Egy órányi intenzív takarítás alatt a pormacskákkal együtt 260 kalóriának is búcsút inthetsz. Hogy jobban menjen a „mozgás”, hallgass valami pörgős zenét, így a feszültséget is levezetheted.

3. Felejtsd el a tömegközlekedést

Ne préselődj fel minden reggel a tömött buszra, ha csak pár megállót utazol: menj gyalog, vagy biciklivel. A tempós gyaloglás formálja a feneket, a hasat, a combot és a vádlit, miközben a fejed is kiszellőztetheted. Ha messzebbre kell menned, akkor vágj neki két keréken az útnak. A bringázás is hatékonyan formálja a láb izmait, a reggeli mozgás pedig egész napra megalapozza a jó hangulatodat.

4. Perdülj táncra

Főzés közben hallgass zenét és perdülj táncra a konyhában. Ez a mozgásforma ellazít, felszabadít, 45 perc intenzív tánccal pedig 266 kalóriának mondhatsz búcsút. Ha a konyhád nem elég nagy, hogy táncra perdülj, végezz lábemeléseket oldalra és hátra, ezekkel a gyakorlatokkal is formálva a popsit és a csípőt.

5. Videojátékra fel

Ha a párod a videojátékok megszállottja, csatlakozz hozzá, amikor virtuális tenisz-vagy boxmeccsen küzd. Húzd fel a boxkesztyűt, és hívd ki egy menetre: fél óra alatt 216 kalóriát „üthettek ki”, ha pedig a teniszütőt ragadod meg, ugyanennyi idő alatt 159 kalóriától szabadulhatsz meg.  

 


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X