Főoldal > MOZGÁS > 6 buta kifogás, miért nem mozogsz

6 buta kifogás, miért nem mozogsz

egészségkibúvókifogásmozgássport
0

Írta: and

1. “Nincs időm rá! Egyszerűen annyit dolgozom, hogy nem fér bele az életembe, hogy mozogjak. Pedig, ha csak napi fél órám lenne…” Csilla, 35 Tipp: Napi fél órát mindenki ki tud sajtolni az életéből. Már az is mozgás, hogy használod a lépcsőt és gyalogolsz a buszozás helyett. Az egész napos üldögélés nemcsak a zsírpárnáidra van […]

1. “Nincs időm rá! Egyszerűen annyit dolgozom, hogy nem fér bele az életembe, hogy mozogjak. Pedig, ha csak napi fél órám lenne…” Csilla, 35

Tipp: Napi fél órát mindenki ki tud sajtolni az életéből. Már az is mozgás, hogy használod a lépcsőt és gyalogolsz a buszozás helyett. Az egész napos üldögélés nemcsak a zsírpárnáidra van rossz hatással, de a visszereidet is fokozza.

2. “A gyerekekkel kell foglalkoznom, így magamra már nem jut idő.” Brigitta, 36

Tipp: A gyerekek valóban fontosak, de velük együtt is lehet mozogni. Menjetek ki tollasozni, vagy sétáljatok a közelben, de jó időben bringázni is elmehettek. Így foglalkozol is velük és te magad is mozogsz. A gyerekeknek pedig lételemük a mozgás és ha már kis korban mozognak, felnőttként is így lesz majd.

edzes2.jpg ()

3. “Senki nem sportol a közelemben, egyedül pedig nem szeretnék.” Anita, 22

Tipp: Csinálj te csapatot! Szólj néhány barátnődnek, tény, hogy csapatban sokkal kellemesebb és nagyobb a motiváció is. Biztosan akad olyan, aki ugyanezért nem mozog és alig várja, hogy társra találjon.

4. “A lakásunk közelében semmi sincs, futni pedig unalmas.” Erika, 30

Tipp: Ha a lakhelyed közelében nincs fitneszterem, akkor biztosan akad a munkahelyed közelében. Ha valóban semmi nincs, akkor még mindig beszerezhetsz egy dvd-t, így a gyakorlatokat otthon is bármikor végezheted. Ha a futásnál maradsz, akkor dobd fel! Válassz mindig más útvonalat, váltogasd a távokat is, de az intenzitással is “játszhatsz”. Tölts le a jó számokat az mp3 lejátszódra, a zenétől szárnyakat kapsz.

5. “Nincs egy normális cuccom, a póló, melegítőgatya meg ciki, kinéznek a teremből.” Zsuzsa, 28

Tipp: Ez nem igaz, vagy nem jó helyen jártál. Sokan járnak pólóban és melegítőgatyában, nem a legújabb divat szerint. Vagy nem foglalkozol ezzel, vagy ha ragaszkodsz a legújabb szerelésekhez, akkor befektetsz: veszel megfelelő ruházatot, ami nem feltétlen olcsó, viszont sokáig kitart. Már a turkálókban is találsz sportos cuccokat baráti áron.

edzes3.jpg ()

6. “Én masszázzsal és szaunával tartom karban a testem. Nincs szükségem mozgásra, hogy jól nézzek ki.” Márti, 27

Tipp: A masszázs és a szauna kétségtelenül kellemes és egészséges, de nem zárja ki, hogy mozogj is! A mozgás nem csak azért kell, hogy jól nézz ki, hanem az egészséged megőrzése érdekében is. A mozgás fizikailag és lelkileg is karban tart: növeli az önbizalmat, a kitartást és az állóképességet. Javítja az immunrendszer működését, így segít megelőzni a betegségeket is. Segít megelőzni az elhízást, amely számos betegség okozója (magas vérnyomás, cukorbetegség, szív- és érrendszeri megbetegedések, stb.).

5 megdöbbentő tévhit a dezodorokról

Játssz és nyerj a Zepter játékán!


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X