Főoldal > MOZGÁS > 5 férfiaknak szóló gyakorlat, ami nőknek is ajánlott

5 férfiaknak szóló gyakorlat, ami nőknek is ajánlott

edzésférfigyakorlatmozgás
0

Írta: and

Lábemelések kettlebell-lel A férfiak gyakran valóban ugyanabban a szakadt pólóban edzenek, viszont az edzésben nem ismernek lehetetlent: nem félnek nehéz súlyokat emelgetni és új gyakorlatokat kipróbálni. Ne aggódj, ha súlyt emelsz, attól még nem fogsz úgy festeni, mint egy férfi. Ahhoz, hogy jól végezd el a gyakorlatot és megdolgoztasd a csípődet és a lábizmaidat, helyezd […]

Lábemelések kettlebell-lel

A férfiak gyakran valóban ugyanabban a szakadt pólóban edzenek, viszont az edzésben nem ismernek lehetetlent: nem félnek nehéz súlyokat emelgetni és új gyakorlatokat kipróbálni. Ne aggódj, ha súlyt emelsz, attól még nem fogsz úgy festeni, mint egy férfi. Ahhoz, hogy jól végezd el a gyakorlatot és megdolgoztasd a csípődet és a lábizmaidat, helyezd a kettelebellt a lábfejedre, hajlítsd be a térdedet, és emeld fel a lábadat magad előtt, majd vidd ki oldalra és vissza.

A férfiak tippje: Mozogj lassan, nehogy véletlenül leejtsd a kettlebellt és behorpaszd a padlót.

Erősítsd a bicepszedet!

Persze, hogy tudsz edzeni a bicepszedre a súlyzók vagy a kettlebell segítségével is, de mennyivel jobban néz ki, amikor egy fémrúddal végzed a gyakorlatot? Tartsd a könyöködet közel a testedhez, így emeld a rudat fel és le magad előtt.

A férfiak tippje: Ha folyamatosan cserélgeted a fogás helyét, komoly kihívás elé állítod az alkarjaidat.

ferficikk.jpg ()Ugrás a doboz tetejére

Egyszerűen imádni fogod ezt a kirobbanó gyakorlatot! Állj egy masszív doboz (asztal, steppad vagy súlyzópad) elé. Guggolj le, rugaszkodj el mindkét lábaddal a talajtól, és ugorj fel a doboz tetejére. Majd ugorj le és ismétled meg a gyakorlatot.

A férfiak tippje: Magasabbra tudsz felugrani, mint azt elsőre gondolnád. Ne hagyd, hogy a doboz magassága pszichésen megzavarjon.

Fekvenyomás

Feküdj le a hátadra a fekvenyomó padon. A kezeiddel ragadd meg a rudat. Emeld ki a helyéről, és engedd le lassan, ameddig hozzá nem ér a mellkasodhoz (nagy mellű nők előnyben). Majd nyomd vissza egyenesen.

A férfiak tippje: Ne legyél rest segítséget kérni! Szétzúzni a mellkasodat nem kellemes dolog…

Húzódzkodás

A férfiak kedvenc “most mutasd meg ki vagy”- gyakorlata a nők számára is hasznos lehet: formálja a hátad és a vállad, valamint a zsírégetést is beindítja. Állj meg a rúd alatt. Nyújtózkodj fölfelé, ragadd meg, és húzd fel magad. Ha nem sikerül teljesen, próbáld ki a könnyített verziót, pl. állj rá egy székre, vagy segítsen valaki megtartani a lábadat.

A férfiak tippje: Próbálj ki különböző fogásokat (széles fogás, szűk fogás, teljesen felhúzod magad), ezek ugyanis különböző izmokat dolgoztatnak meg.

Villámgyors fogyás tablettákkal (x)

(T)egyél a menstruáció előtti panaszok ellen!

Top 6 zsírégető étel


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X