Főoldal > MOZGÁS > Két gyerek után is bombázó az ismert műsorvezető!

Két gyerek után is bombázó az ismert műsorvezető!

anyadiétafogyókúragyermeksztár
0

Írta: and

Samantha Harris példája is remekül bizonyítja, hogy egy harmincas éveiben járó kisgyerekes anyuka is lehet szupercsinos. A Szombat esti láz amerikai megfelelőjeként ismert Dancing With The Stars volt műsorvezetője két kislánya születése után is remek formában van. Ehhez pedig, a látszattal ellentétben sem szigorú fogyókúrákra, sem túl nagy lemondásokra nincs szüksége. „Amellett, hogy jó géneket […]

Samantha Harris példája is remekül bizonyítja, hogy egy harmincas éveiben járó kisgyerekes anyuka is lehet szupercsinos. A Szombat esti láz amerikai megfelelőjeként ismert Dancing With The Stars volt műsorvezetője két kislánya születése után is remek formában van.

Ehhez pedig, a látszattal ellentétben sem szigorú fogyókúrákra, sem túl nagy lemondásokra nincs szüksége. „Amellett, hogy jó géneket örököltem, számomra a mértékletesség a legfontosabb. Semmit sem tagadok meg magamtól, mert ha így tennék, csak annál jobban kívánnám a tiltott ételeket” – árulta el Samantha, aki a CSI: A helyszínelők című sorozatban is feltűnt már.

A 38 éves sztár a kiegyensúlyozott táplálkozás híve, és igyekszik minél egészségesebben étkezni, habár beismeri, hogy imádja a desszerteket és az édességet. „A legnagyobb gyengém a csokoládé, de ebből is megtanultam mértéket tartani” – mondta.

samantha2.jpg ()Majd hozzátette: amíg az egészséges étkezést intenzív edzésekkel kombinálja, úgy érzi, nincs oka megtagadni magától kedvenc finomságait, emellett pedig a pluszkilók miatt sem kell aggódnia.

Samantha étrendjében friss zöldségek, saláták, gyümölcsök, jó zsírok és protein is szerepel. Elmondása szerint reggelire általában zsírszegény görög joghurtot fogyaszt banánnal és egy cukormentes forró csokival, ami egész délelőttre enyhítheti az édességek utáni vágyakozását.

Ebédre gyakran csak egy protein szeletet és egy almát majszol el, vacsorára pedig szívesen kér amerikai vajdió levest, füstölt lazacot, grillezett spárgát és egy nagy pohár vizet friss citromlével.

Ami pedig az edzést illeti, a műsorvezető és színésznő a hét minden napján más és más típusú mozgást választ. Hétfőnként kick-box, hasizmozás és nyújtás, keddenként futás és lépcsőzés, szerdánként 60 percnyi kardio, ugrókötelezés, nyújtás és erősítés a programja.

Csütörtökönként általában 30 perc felsőtest-erősítés, majd 30 percnyi kardio következik. Ez lehet például ellipszistréner, lépcsőzés vagy szobabiciklizés is. A péntek a kis súlyokkal végzett súlyzós gyakorlatok napja, a szombat pedig ismét a kick-boxé, amit jó idő esetén családi túrázás is helyettesíthet. Vasárnap reggelenként ismét kardiózik, később pedig 90 percnyi jógával relaxál.

A sztár azt is elárulta, hogy gyermekei születése után gyorsan sikerült leadnia a felesleget, amit elmondása szerint részben annak köszönhet, hogy a várandósság alatt sem hagyta abba a mozgást. Másrészt pedig a szülés után egy rövid ideig rávette magát arra, hogy ne egyen csokoládét, sem desszertet, inkább zsír- és cukormentes fagyasztott joghurttal kényeztette magát.

Fotó: Profimedia – Red Dot

Itt a Vitálkonyha, teszteld! 


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X