Főoldal > MOZGÁS > A legjobb mozgásformák a kerek popsiért

A legjobb mozgásformák a kerek popsiért

fenékpopsisport
0

Írta:

A legtöbb nő legkényesebb része a feneke: túl nagy, túl lapos, túl formátlan, túl megereszkedett

A legtöbb nő legkényesebb része a feneke: túl nagy, túl lapos, túl formátlan, túl megereszkedett. Az otthon elvégezhető gyakorlatok unalmasak és monotonak, így sokan semmi élvezetet nem találnak bennük, ráadásul az eredmény csak sokára vehető észre, és a többi testrészünk sem sokat formálódik – pedig ha már egyszer nekilátunk, végezzünk teljes munkát! Lássuk, melyek azok a mozgásformák és sportok, amiket amellett, hogy élvezhetünk, nagy hatással vannak hátsó fertályunkra.

Futás

Bármit is szeretnél formálni, a futás mindegyikre az egyik legjobb megoldás. Amennyiben a fenekedre szeretnéd a hangsúlyt fektetni, inkább emelkedőn fuss, bár ha kezdő vagy, akkor mindenképp sík terepen kezdj, nehogy hamar elfáradj és elmenjen a kedved ettől a nagyszerű sporttól. Az is jó, ha kevésbé nagy dőlésszögű, de hosszabb távon edzel. Ha a környékeden van egy kisebb domb, amire másodpercek alatt fel tudsz futni, akkor az is megteszi. Hogy sérülések nélkül megúszd, fontos, hogy jól melegíts be előtte és húzz megfelelő futócipőt, hogy ki ne menjen a bokád!

Falmászás

Napjainkban igazán nagy népszerűségnek örvend ez a mozgásforma, nem véletlenül, hiszen azon kívül, hogy fantasztikus formál, javítja a koncentrációs képességet, valamint meglehetősen élvezetes is. Egyszerre erősíti a combot, a vádlit és a feneket, és az eredmény hamar meg is látszik. Jó oldala, hogy nemcsak fogyaszt, de mellette formál is, de készülj fel arra, hogy utána napokig izomláz fog gyötörni. Természetesen a felső testedet is kiválóan edzi (főleg a karokat), és ha rendszeresen jársz, akár pár hét múlva jelentős változást érhetsz el. Vigyázat, a rászokás veszélye óriási!

squash.jpg ()Squash

Gondoltad volna, hogy a squash nemcsak a karokat, de a feneket is kitűnően megdolgoztatja? Pedig így van, mivel amellett, hogy visszaütöd a labdát, lényegében végig előre és oldalra való kitörésekből áll az egész, ami köztudottan a legjobb comb- és popsiformáló gyakorlatok egyike. Persze mindez nem tudatosul benned, mert a játékra figyelsz, de másnap nagy valószínűséggel érezni fogod ezeket a testrészeidet is. Páros sport lévén külön jó oldala, hogy van melletted valaki, aki motivál, de általában nincs is rá szükség, mert az ütögetés és a versenyszellem hevében el is feledkezel arról, hogy milyen megerőltető gyakorlatokat végzel.

Görkorcsolya

Most, hogy itt a jó idő, fedezd fel újra a benned lévő gyermeket, kapd fel a lábaidra a görkorit, és irány a friss levegő! Élvezd a szabadságot, a természetet és a száguldás örömét, miközben alaposan megmozgatod az izmaidat. Formál, feszesít, sőt a cellulitot is eltűnteti. A görkorcsolyázást az egyik legjobb kardió mozgásnak tartják, melyben megtalálhatóak az aerobic alapgyakorlatai, de valljuk be, mégis jobb kint, a szabadban lenni, mint egy zsúfolt teremben izzadni.

Fotó: Profimedia – Red Dot


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X