Főoldal > MOZGÁS > Égess el 350 kalóriát mindössze 25 perc alatt!

Égess el 350 kalóriát mindössze 25 perc alatt!

egészségfitneszgyakorlatkalóriazsír
0

Írta: and

Tony Horton, a szupernépszerű P90-X megalkotója egy élvezetes otthoni feladatsort állított össze. A magas

Tony Horton, a szupernépszerű P90-X megalkotója egy élvezetes otthoni feladatsort állított össze. A magas intenzitású, kemény edzés során 350 kalóriától szabadulhatsz meg csupán 25 perc alatt! Készen állsz?

Még valami: Fontos, hogy ha térd- vagy derékproblémáid vannak, ne végezd ezt a gyakorlatsort! Előtte pedig mindenképp melegítsd be egy kicsit.

1. Támadóállásból felugrás

gyakor1.jpg ()Állj támadóállásba úgy, hogy a bal lábad legyen a jobb lábad előtt, a törzsed pedig enyhén jobbra fordítsd. Az öklöd emeld az arcod közelébe, a könyököd hajlítsd be. Miközben a sarkad a földön tartod, a térdeid pedig a lábfejed mögött maradnak, guggolj bele a tartásba és a nyújtott karoddal érintsd meg a talajt (ahogy a képen is látszik). Ezután lökd el magad a földtől és a levegőben cserélj lábat, most a jobb lábad kerüljön a bal elé. Ez egy ismétlés. Ismételd 25-ször.

2. Terpeszguggolásból szökellés

gyakor2.jpg ()Állj széles terpeszállásba, a térdek és a lábfejek enyhén forduljanak kifelé. Majd guggolj bele a pózba úgy, hogy a felsőcombok a lábszárral 90 fokos szöget zárjanak be. Karjaidat nyújtva engedd le a két lábad között a föld felé, majd kőrözz egyik irányba velük. Mikor újra a föld felé tartó pozícióba érsz, rugaszkodj el és ugorj fel. Érkezz puhán, a térdeidet óvatosan hajlítsd. Ez egy ismétlés. Ismételd 20-szor.

Az edző tanácsa: Ha szeretnél nehezíteni a gyakorlaton, fogj egy kisebb (max. 2,7 kilós) medicinlabdát a kezedbe, és így végezd el a feladatot.

3. Páros lábbal ugrás

gyakor3.jpg ()Négy számolásig fuss egyhelyben magas térdemeléssel. Ezután hajlítsd be a könyököd, így a kezeid a derékmagasságba érnek, majd ugorj fel páros lábbal és próbáld elérni a kezeidet. Ez a kombó egy ismétlés. Végezd el 15-ször.

Az edző tanácsa: Hogy csökkentsd a leérkezés ütközőerejét, puhán érkezz és a térdeid maradjanak hajlítva.

4. Váltott lábas kitörés

gyakor4.jpg ()Jobb lábbal lépj előre támadóállásba, bal lábad egyenes térddel tartsd hátul. Fontos, hogy a jobb lábfejed legyen előrébb, mint a jobb térded! Emeld fel a karjaidat, majd lendületből ugorj fel és a levegőben cserélj lábat. Így most a bal lábad lesz elől. Ismételd meg 25-ször.

Az edző tippje: Ha az ugrást túl nehéznek érzed, elég, ha csak megcseréled a lábaidat, vagy kihagyod ezt a gyakorlatot.

5. Váltott lábas ugrás

gyakor5.jpg ()Állj egyenesen, jobb térded hajlítsd, bal lábad kicsit emeld hátra, miközben a jobb kezeddel érintsd a talajt (ahogy a képen is látod). Majd szökkelj balra és érkezz le a bal lábaddal, miközben most a jobbat emeled hátra és a bal kezeddel érinted a talajt. Ez számít egy ismétlésnek. Végezd el 25-ször.

Az edző tippje: Emeld ki a mellkasod a gyakorlat közben, a tekinteted is nézzen előre, és csak addig engedd le a karod, amíg az kényelmes.


További cikkeink a témában

turmixzsírégetés

Top 3 zsírégető turmix edzéshez

Írta:
10 napja 0

A mesterséges turmixokat igazi csodaszernek tartjuk, fogyaszt, vagy épp izmot épít, ráadásul nem macerás, csak fel kell oldani egy kis vízben vagy tejben, és már fogyasztható is. Azonban sokkal egészségesebb italt készíthetünk magunknak pár perc alatt, csak némi hozzávaló és egy botmixer kell hozzá.

Kövess Facebook-on!
X