Főoldal > MOZGÁS > Expressz gyógyír a fájó izmokra

Expressz gyógyír a fájó izmokra

egészségizomlázmasszásteniszlabda
0

Írta: and

Nincs is annál rosszabb, mint amikor túlerőltetjük vagy hirtelen meghúzzuk izmainkat. A fájdalomra ilyenkor egy

Nincs is annál rosszabb, mint amikor túlerőltetjük vagy hirtelen meghúzzuk izmainkat. A fájdalomra ilyenkor egy alapos masszázs a legjobb megoldás, de persze sokszor megesik, hogy éppen nincs senki kéznél, hogy megmasszírozzon – profi masszőrhöz pedig nem szaladhatunk időpont nélkül. Ilyen vészhelyzetekre tarts otthon egy teniszlabdát, még akkor is, ha nem vagy a játék szerelmese, mert bármikor lelazíthatod vele a fájós izmaidat.

Sportmasszázs helyett

Belenyilallt a fájdalom a combodba vagy csak egyszerűen túlterhelheted a combizmaidat? Próbáld ki ezt az expressz-megoldást: ülj le a földre nyújtott ülésben úgy, hogy egy teniszlabdát teszel a fájós combod alá. Miközben a kezeiden támaszkodsz, óvatosan gördülj egyik oldalról a másikra, majd vissza. A combod tetején kezd a masszázst, majd lassan haladj lefelé!

tennis2.jpg ()DIY nyak- és hátmasszázs

A teniszlabda akkor is jól jön, ha elaludtad a nyakad vagy begörcsölt a vállad. Állj háttal egy fal mellé, a labdát pedig tedd arra a pontra, ahol a fájdalmat érzed. Ezután kezdj el fel-le vagy oldalra mozogni, miközben a labdát a falnak nyomod. Hátfájás esetén akár több labdával is megpróbálkozhatsz a gyorsabb hatás érdekében.

Egy lazító talpmasszázs

Talán ez a legegyszerűbben kivitelezhető teniszlabda-masszázs. Csak ülj le egy székre vagy az ágyad szélére, a teniszlabdát pedig helyezd a talpad alá. Miután megtaláltad a neked kellemes nyomást, görgesd a labdát a talpad alatt. Ez egyébként szuper egyperces relaxáló gyakorlat is, így stresszes munkanapok után is bevetheted.

Fotó: Profimedia – Red Dot


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X