Főoldal > MOZGÁS > 20 centivel vékonyabban 10 nap alatt!

20 centivel vékonyabban 10 nap alatt!

edzésfitneszfogyásgyakorlatsztáredzővékony
0

Írta: and

A sztárok edzője most segít ebben

 

Tracy speciális gyakorlatsora minden izmodat kőkeményen megdolgoztatja. Végezd el heti 6-szor, és egészítsd ki 30-60 perc kardióval (ami lehet futás, szobabicikli, ugrálókötelezés vagy válaszd a videót alább). Ha ezt betartod, 10 nap alatt garantáltan vékonyabb leszel 20 centivel!

Amennyiben térdfájós vagy, netán érzékeny a térded, helyezz takarót a térded alá. Ha így is kényelmetlennek érzed a gyakorlatokat, akkor inkább hagyd abba!

gyak1.jpg ()

Egylábas kitörés

Teríts le egy edzőszőnyeget, és ereszkedj négykézlábra. A karodat nyújtsd ki, az egyik kézfejedet pedig helyezd a másikra. Aztán emeld olyan magasra a jobb lábad, amennyire csak tudod, miközben enyhén fordítsd ki a csípődet, majd újra vedd fel a kiindulópózt. Mindkét oldalra ismételd meg 30-40-szer.

gyak2.jpg ()Győzelmi póz

Maradj négykézláb, ám most a térded helyett a lábujjaidra támaszkodj (itt még nyugodtan lehet hajlítva a térd). Ezután ismét emeld a lehető legmagasabbra a jobb lábad, és közben ügyelj arra, hogy a mellkasod végig a föld felé nézzen. Mindkét lábaddal végezd el a gyakorlatot 30-40 alkalommal.

gyak3.jpg ()Az ellentétek varázsa

Még mindig ugyanaz az alaphelyzet: négykézláb állsz, a lábujjaidra támaszkodva, nyújtott karokkal, a lábaid kisterpeszben, szintén kinyújtva. Majd próbáld meg egyszerre felemelni a jobb lábad és a bal karod (mindkettő maradjon nyújtva), és néhány másodpercig megtartani a pózt, majd térj vissza alaphelyzetbe, aztán végezd el a gyakorlatot a másik irányba is. Közben fontos, hogy a csípőd és a mellkasod a föld felé nézzen, valamint a karod és a lábad magasabbra emeld a tested vonalánál. A (dupla) gyakorlatot 30-40-szer ismételd.

gyak4.jpg ()Nyújt, keresztez, emel

Megint az ismert alappózból indulunk, de ezúttal úgy, hogy a jobb lábadat kinyújtod magad mögött (hát egyenes, karok nyújtva). A mozdulatsor pedig a következő: a nyújtott jobb lábaddal keresztezd a balt hátulról, majd még ugyanabból a lendületből emeld magasra, miközben az arcod hajlított karokkal a szőnyeghez közelíted. Ezután térj vissza alapállásba, és ismételd ezt meg mindkét oldalra 30-40 alkalommal.

gyak5.jpg ()Keljfeljancsi

Ezt a gyakorlatot már térdelésből kell indítani, egyenes derékkal, laza vállakkal. Első körben nyúlj hátra a jobb kezeddel, fogd meg a bokáidat (vagy a vádlidat), és akár egy keljfeljancsi, a térdeden gördülj kicsit oldalra úgy, hogy meg tudj támaszkodni a kinyújtott bal karodon. Ezután emeld fel a kinyújtott jobb lábad, és próbáld vízszintesen tartani a testedhez képest, majd vedd fel újra az alappózt. Ismételj mindkét oldalra 30-40-szer.

gyak6.jpg ()Teljes kitörés

Feküdj hasra a szőnyegen, és a karjaidat behajlítva húzd fel magad mellé úgy, hogy a tenyereden tudj támaszkodni. A jobb lábadat is húzd fel a csípődig, majd végezz kitörést az egész testeddel: a karjaidat egyenesítsd ki, a jobb lábad nyújtsd magasan az ég felé (miközben a bal térdeden támaszkodsz), és közben a mellkasodat próbáld a talajjal vízszintesen tartani. Végül alappóz, majd 30-40 ismétlés mindkét oldalra.

gyak7.jpg ()Suhintás

Még mindig négykézláb kell állnod a szőnyegen, de ezúttal támaszkodj a könyöködre és a behajlított térdeidre. Ezután emeled fel a jobb lábad, és (hajlítva) suhints a lábfejeddel a tested mögé, majd ugyanabból a mozdulatból nyújtsd ki a lábad vízszintesen oldalra. Végül vedd fel az alaphelyzetet, és ismételd a gyakorlatot mindkét irányban 30-40-szer.

Fotó: health.com


További cikkeink a témában

turmixzsírégetés

Top 3 zsírégető turmix edzéshez

Írta:
11 napja 0

A mesterséges turmixokat igazi csodaszernek tartjuk, fogyaszt, vagy épp izmot épít, ráadásul nem macerás, csak fel kell oldani egy kis vízben vagy tejben, és már fogyasztható is. Azonban sokkal egészségesebb italt készíthetünk magunknak pár perc alatt, csak némi hozzávaló és egy botmixer kell hozzá.

Kövess Facebook-on!
X