Főoldal > MOZGÁS > Végig tudod csinálni Miranda Kerr planking programját?

Végig tudod csinálni Miranda Kerr planking programját?

egészségfitneszhashasizomplanking
0

Írta: and

A gyönyörű ausztrál szupermodell igazi egészség- és fitneszfanatikus. Saját bevallása szerint

A gyönyörű ausztrál szupermodell igazi egészség- és fitneszfanatikus. Saját bevallása szerint bombaalakját annak köszönheti, hogy imádja a bioételeket és a zöldség smoothie-kat, amik a bőrét is ragyogóvá teszik, emellett természetesen rendszeresen sportol. Egy nemrég megjelent interjúban pedig azt is elárulta, hogy az alábbi ultrakemény planking gyakorlatsorral sikerült elérnie, hogy a kisfia születése után is szuperfeszes és izmos maradjon a hasa.

Ha te is kipróbálnád Miranda módszerét, akkor fogadd meg a tanácsát, és hallgass közben valamilyen pörgős zenét, hogy minél tovább bírd. De akkor se keseredj el, ha elsőre (vagy kár másodszorra, harmadszorra) nem tudod végigcsinálni, hiszen ez egy tényleg szuperintenzív gyakorlatsor. Nyugodtan indulj először 5 percről, majd fokozatosan, 15 másodperces szakaszokkal növeld az edzések hosszát, míg pár hét múlva a 10 percet is bírod majd.

A Miranda-módszer:

–    1 perc planking alkartámaszban
–    1 perc planking nyújtott karokkal
–    1 perc planking alkartámaszban, váltott térdfelhúzással
–    30 másodperc pihenő
–    1 perc planking alkartámaszban
–    1 perc planking nyújtott karokkal, törzsfordítással jobbra
–    1 perc planking nyújtott karokkal, törzsfordítással balra
–    30 másodperc pihenő
–    1 perc planking
–    1 perc planking
–   1 perc planking alkartámaszban könyékhintával (a felsőtestedet egyenesen tartva kell előre-hátra mozgatnod magad a lábujjaidra támaszkodva)

Ha inkább videóra tornáznál, íme, egy kicsit másfajta Miranda Kerr-féle hasizomerősítő program! Hajrá!


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X