Főoldal > dieta > Fantasztikus ételek, amik még a fogyásban is segítenek

Fantasztikus ételek, amik még a fogyásban is segítenek

banánenergiaételétkezésfehérjefogyásgombaspenótszénhidráttáplálkozászabkása
0 0

Írta:

Enni muszáj, de nem mindegy, hogy mivel táplálod a tested: válassz a legjobb finomságok közül, melyek még a fogyásban is segítségedre lehetnek.

1. Gomba

Glutaminsavat tartalmaznak, amivel a só helyettesíthető az étkezésedben. A gomba szinte bármilyen módon fogyasztható. Van, aki kávét is készít belőle.

2. Hummusz

Közel-keleti étel, amely csicseriborsóból, tahiniből és olívaolajból készül. Rengeteg módon megeheted. A hummusz vegetáriánus fehérje és telítetlen zsírsav forrásnak is minősülhet.

3. Teljes kiőrlésű tészta

Sokan teljesen kiiktatják az étrendjükből a tésztát, amikor fogyni szeretnének. Pedig szénhidrátra szükséged van, így inkább a mennyiséggel legyél óvatos.

4. Alma

Nem csak kiváló pektinforrás. Napi egy ropogós alma elrágcsálása a lelkednek is jót tesz. Próbálj meg friss, szezonális terméket fogyasztani.

5. Avokádó

Telítetlen zsírsavakban gazdag és jóllakottság érzetet biztosít. Az avokádó tele van rostokkal és gazdagabb kálium forrás, mint a banán.

6. Spenót

Folsavat és rostokat egyaránt tartalmaz ez a csodálatos növény. A spenót magas víz- és tápanyagtartalmú.

7. Tojás

Ha egészben fogyasztod, akkor zsírsavak és fehérje egyedi kombinációhoz jutsz. A tojás tovább biztosítja a telítettség érzését.

8. Banán

Kiváló uzsonna, ha hirtelen nagyon megéhezel. Kevés kalória, magas rosttartalom, remek kálium- és magnéziumforrás.

9. Görög joghurt

Általában kevesebb természetes szénhidrát és több fehérje van benne, mint a hagyományos joghurtokban.

10. Zabpehely

Ha ebből csinálsz reggelit, például zabkását, akkor 3-4 órára elegendő energiához jutsz. A zabpehely magasabb fehérje- és rosttartalmú, mint a legtöbb gabona.


További cikkeink a témában