Főoldal > DIÉTA > Fantasztikus ételek, amik még a fogyásban is segítenek

Fantasztikus ételek, amik még a fogyásban is segítenek

banánenergiaételétkezésfehérjefogyásgombaspenótszénhidráttáplálkozászabkása
0

Írta:

Enni muszáj, de nem mindegy, hogy mivel táplálod a tested: válassz a legjobb finomságok közül, melyek még a fogyásban is segítségedre lehetnek.

1. Gomba

Glutaminsavat tartalmaznak, amivel a só helyettesíthető az étkezésedben. A gomba szinte bármilyen módon fogyasztható. Van, aki kávét is készít belőle.

2. Hummusz

Közel-keleti étel, amely csicseriborsóból, tahiniből és olívaolajból készül. Rengeteg módon megeheted. A hummusz vegetáriánus fehérje és telítetlen zsírsav forrásnak is minősülhet.

3. Teljes kiőrlésű tészta

Sokan teljesen kiiktatják az étrendjükből a tésztát, amikor fogyni szeretnének. Pedig szénhidrátra szükséged van, így inkább a mennyiséggel legyél óvatos.

4. Alma

Nem csak kiváló pektinforrás. Napi egy ropogós alma elrágcsálása a lelkednek is jót tesz. Próbálj meg friss, szezonális terméket fogyasztani.

5. Avokádó

Telítetlen zsírsavakban gazdag és jóllakottság érzetet biztosít. Az avokádó tele van rostokkal és gazdagabb kálium forrás, mint a banán.

6. Spenót

Folsavat és rostokat egyaránt tartalmaz ez a csodálatos növény. A spenót magas víz- és tápanyagtartalmú.

7. Tojás

Ha egészben fogyasztod, akkor zsírsavak és fehérje egyedi kombinációhoz jutsz. A tojás tovább biztosítja a telítettség érzését.

8. Banán

Kiváló uzsonna, ha hirtelen nagyon megéhezel. Kevés kalória, magas rosttartalom, remek kálium- és magnéziumforrás.

9. Görög joghurt

Általában kevesebb természetes szénhidrát és több fehérje van benne, mint a hagyományos joghurtokban.

10. Zabpehely

Ha ebből csinálsz reggelit, például zabkását, akkor 3-4 órára elegendő energiához jutsz. A zabpehely magasabb fehérje- és rosttartalmú, mint a legtöbb gabona.


További cikkeink a témában

diétaéhség

6 étel, amitől csak éhesebb leszel

Írta:
0

Jobb esetben csak akkor eszünk, ha éhesek vagyunk, ám ekkor sem mindegy, hogy mennyire telítő ételt választunk. Vannak olyan táplálékok, amelyekből pár falat is elég ahhoz, hogy tele legyünk, míg más étkezések után egy órával később már korog a gyomrunk.

Kövess Facebook-on!
X