Főoldal > MOZGÁS > 4 gyakorlat a szép hátért

4 gyakorlat a szép hátért

edzésháthátizomizommozgássport
0

Írta: and

Lehet, hogy eltökéltebb vagy most, hogy itt a nyár, a formás hát egész évben hasznodra válik. Ha

Lehet, hogy eltökéltebb vagy most, hogy itt a nyár, a formás hát egész évben hasznodra válik. Ha a hátad erős és izmos, a megjelenéseden is javíthat, szebb lesz a tartásod, akár 5-7 kilóval könnyebbnek tűnhetsz, és sokkal egészségesebb és fittebb leszel. A kardióedzés nagyon fontos, ha fogyni szeretnél, de ne feledkezz meg az erősítésről sem, mely ugyanúgy az egészség, erő és fittség részét képezi.

1. Homorítás-domborítás

A kezdő pozíció: helyezkedj el négykézláb, a térded a csípőd, míg a tenyered a vállad alatti vonalban legyen. A hasad és a gerinced mozdítsd az ég fel, ezalatt pedig a jobb könyököddel érintsd meg a bal térded.Tartsd meg a pózt, miközben a bal kezeddel és jobb lábaddal egyensúlyozol. Érezd, ahogy a sarkad, izmaid és feneked is részt vesznek a gyakorlatban. Nyújtsd ki a bal kezed előre, a jobb lábad pedig hátra. Tartsd meg pár másodpercig a pózt.
Tedd vissza a földre a kezed és a térded. Ez egy kör, ismételd 10-15 alkalommal mindkét oldalon.

hatgyak1.jpg ()

2. Szárazon úszás

Feküdj a hasadra, a kezeidet nyújtva emeld a fejed fölé, a lábadat pedig nyújtsd egyenesen ki! Emeld fel a karod, a lábaid és a fejed a talajról.
A térdeidet ne hajlítsd be, a jobb karodat és a bal lábadat engedd le a föld közelébe, de ne tedd le. Lassú mozdulatokkal cseréd meg a karjaidat, miközben a lábaidat is cseréled.
Ismételd meg a cserét szépen lassan 20 alkalommal, közben a póz végig maradjon stabil.

hatgyak2.jpg ()

3. Mérlegállás

Állj egyenesen, és mindkét kezedbe vegyél súlyzót. Emeled fel a bal lábad, egyensúlyozz a jobb lábaddal. Ha megtaláltad a harmóniát, a bal lábad egyenesen tartva emeld fel hátrafelé.
A törzsed csak addig hajlítsd előre, ameddig párhuzamos nem lesz a talajjal. A súlyzókat húzd fel, a felkarod a tested mellett, a súlyzók pedig a mellkasodnál legyenek. Tartsd a pozíciót egyenes háttal.
Engedd vissza a lábad a földre, egyenesedj ki, majd ismételd meg 10-szer, aztán 10-szer a másik oldalra is.

hatgyak3.jpg ()

4. Törzsemelés

Helyezkedj el hassal egy fitballon, és próbáld meg kiegyensúlyozni magad, miközben csak a lábujjaddal érinted a földet. Először emeld el a kezed a labdától előre, majd nyújtsd ki oldalra. Vegyél nagy levegőt, kilégzéskor pedig annyira emeld fel a felsőtested, amennyire csak tudod. A kezeidet tárd szét és a hátadat feszítsd meg. Lassan engedd vissza a kezdő pozícióba magad. Ez egy kör, ismételd meg 12-15 alkalommal a mozdulatsort.

hatgyak4.jpg ()

Fotó: Popsugar


További cikkeink a témában

turmixzsírégetés

Top 3 zsírégető turmix edzéshez

Írta:
13 napja 0

A mesterséges turmixokat igazi csodaszernek tartjuk, fogyaszt, vagy épp izmot épít, ráadásul nem macerás, csak fel kell oldani egy kis vízben vagy tejben, és már fogyasztható is. Azonban sokkal egészségesebb italt készíthetünk magunknak pár perc alatt, csak némi hozzávaló és egy botmixer kell hozzá.

Kövess Facebook-on!
X