Főoldal > MOZGÁS > Őszi motiváció, hogy mindig fitt legyél!

Őszi motiváció, hogy mindig fitt legyél!

edzésfitneszmozgássport
0

Írta:

A most megnyílt Life1 Nyugati sokat tapasztalt szakmai vezetőjének és trénerének Sifter Tímeának h&

A most megnyílt Life1 Nyugati sokat tapasztalt szakmai vezetőjének és trénerének Sifter Tímeának három egyszerűen követhető tanácsával már ma nekiállhatsz egy kiegyensúlyozott őszi életmódváltásnak.

A sok Instagram példakép és tökéletes alakú híresség sokszor éppen azért gátol meg abban, hogy változtassunk az életmódunkon, mert egyszerűen elérhetetlennek tűnik, amit mutatnak. Timi tanácsai lökést adhatnak az első vagy a következő lépésekhez.

1. Fitneszcéljaid legyenek reálisak!

Tűzz ki olyan célokat, amiket nem lehetetlen elérni! Ha kezdő vagy, tűzd ki célul a heti egy edzést, később növeld a heti edzéseid számát egyről kettőre. Szintén segít a fejlődésben, ha minden alkalommal csak 5 perccel tovább edzel.

2. Bármilyen edzést is válassz, szeresd azt!

Minél jobban élvezed a választott mozgásformát, annál valószínűbb, hogy beépül a napi rutinodba!

3. Változtass más szokásaidon is!

A rendszeres mozgást egészítsd ki apránként más pozitív szokásokkal; például egyél meg minden nap egy almát, feküdj le egy fél órával korábban, meditálj a nap végén! A lényeg, hogy nem kell mindent egyszerre elkezdeni, és örülni kell annak, ha például sikerült aznap megenni azt a szép piros almát.

Forrás: Mostkommunikáció


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X