Főoldal > MOZGÁS > 4 zsírégető mozgásforma, amit a tavasszal ki kell próbálnod

4 zsírégető mozgásforma, amit a tavasszal ki kell próbálnod

alakmozgássporttestzsírégető mozgás
0

Írta:

Keresed a számodra megfelelő mozgásformát, nyitott vagy az újdonságokra, de ami a legfontosabb: szeretnéd magad formába hozni a nyárra?

Olyan különleges, mozgásra csábító sportokat mutatunk be, amelyekkel a zsírégetés szinte gyerekjáték lesz.

Gumikötél a combokon: DBands

Talán elsőre mindenkinek furcsának és elképzelhetetlennek tűnik ez a mozgásforma, pedig a kritikus területek (comb-popsi-has) egyik leghatásosabb formálója. A lényege, hogy fel kell csatolni két pántot a térd fölé, ami elöl is és hátul is egy-egy gumikötéllel kapcsolja össze a lábakat. Leginkább erősítő, alakformáló hatása miatt kedvelik. Külön előnye, hogy a pántok nem csúszkálnak a combodon, mint például a gumiszalag. Próbáld csak ki, tényleg érezni fogod a hatását.

Balerinaalakod lesz a Booty Barre-el

Ez a különleges mozgásforma a balett alapelemeit használva erősíti az izomzatot. A javarészt balettrúdnál történő gyakorlatsor gyönyörű popsit és lábakat varázsol annak, aki rendszeresen részt vesz az órákon. Előképzettség, táncos múlt nem szükséges, és a zene sem a balettórák hangulatát idézi: a pörgős edzést pörgős zenével kell aláfesteni. Ha egy üdítő újdonságra vágysz, egyszerre szeretnél fogyni és formásodni, akkor ezt a sportot neked találták ki.

Feszültséglevezetés formásodva – Piloxing

Szeretnél végre egy dinamikus, extra zsírégető mozgásformát kipróbálni? Akkor mindenképpen látogass el egy piloxing órára. Ez a sport – ahogy a nevéből is kikövetkeztethető – a pilates és a box kereszteződésével jött létre, magában foglalva mindkét mozgástípus legelőnyösebb tulajdonságait. A box-ra épülő elemekkel a feszkót űzheted el végérvényesen, a pilates pedig ruganyos, formás testet eredményez. A ritmust pedig természetes a tüzes zenék diktálják.

A nyugalmat hozó BodyBalance

Ez a hazánkban még szinte ismeretlen mozgásforma a tai chi, a jóga és a pilates keverékéből nőtte ki magát önálló mozgásformává. Erős koncentrációt igényel, és leginkább nyújtó gyakorlatokból áll. Miközben ízületeink rugalmasságát és terjedelmét fejleszti, belső békét ad a mindennapokra. Kiváló stresszoldó, fejleszti a koncentrációképességet, és még a légzéskoordinációt is javítja. De emellett természetesen az alakot is remekül formálja: a comb, has, hát, kar izmait erősíti elsősorban.

Fotó: Profimedia – Red Dot


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X