Főoldal > MOZGÁS > Legjobb izomregeneráló ételek edzés utánra

Legjobb izomregeneráló ételek edzés utánra

erősítésizmok regenerálásaizomépítés
0

Írta:

A szervezetednek persze szüksége van vízre és fehérjére edzés után, de ez messze nem elég. Próbáld ki az izomregeneráló ételeket is!

Spenót

A spenót számos olyan tápanyagot tartalmaz, mely segít megakadályozni a gyulladást – ilyen a B-, C- és A-vitamin is. Egy csészényiben 5 gramm fehérje is található, és könnyedén belekeverheted a proteines turmixba, anélkül, hogy különösebben megváltoztatnád az ízét.

Áfonya vagy málna

A fekete áfonyában van a legtöbb antioxidáns, de a málna is magas antioxidánsforrás. Mindkét bogyóban van bőségesen szénhidrát, jótékonyan hatnak az anyagcserére, védik a sejteket és elősegítik az izomgyógyulást is.

Chia mag

A chia mag remek fehérjeforrás, tartalmazza mind a 9 esszenciális aminosavat, de olyan kulcsfontosságú ásványi anyagokat is, mint a vas, a kalcium és a magnézium. Emellett gyulladásgátló zsírokban is gazdag, így segíti helyreállítani az izmokat edzés után.

Banán

A banán szénhidrátban és káliumban gazdag, és az egyik legjobb izombarát táplálék. Feltölti edzés után a kiürült üzemanyagraktáradat, illetve pótolja az izzadsággal elvesztett káliumot.

Zabpehely

A zabpehely amellett, hogy segíti az izmok regenerálását, az egyik legegészségesebb élelmiszer. Emellett sokáig eltelít, segíti a vércukorszintedet szabályozni, és jó szénhidrátban is gazdag.

(VIA)

Fotó: Getty Images


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X