Főoldal > MOZGÁS > 5 tipp, hogy csúcsformába lendülj

5 tipp, hogy csúcsformába lendülj

mozgássportzsírégetés
0

Írta: and

1. Eddz társaságban Keress társat az edzéshez! Sokkal motiváltabb leszel, ha valakivel össze kell mérned az erődet, és meg kell mutatnod, milyen kitartó vagy. Ösztönző tényező, ha valaki ott szuszog melletted a futópályán, vagy ő is keményen küzd a spinneren. Tippünk: Hívd el magaddal a barátnődet, vagy a párodat egy edzésre, sportoljatok közösen, egymást biztatva és […]

1. Eddz társaságban

Keress társat az edzéshez! Sokkal motiváltabb leszel, ha valakivel össze kell mérned az erődet, és meg kell mutatnod, milyen kitartó vagy. Ösztönző tényező, ha valaki ott szuszog melletted a futópályán, vagy ő is keményen küzd a spinneren.
Tippünk: Hívd el magaddal a barátnődet, vagy a párodat egy edzésre, sportoljatok közösen, egymást biztatva és támogatva. Sokkal elszántabb leszel, mintha egyedül kellene megküzdened a célként kitűzött távokkal. 

0024907_1.jpg ()2. Vegyél új sportruhát

Jutalmazd meg magad az eddigi teljesítményedért egy új cipővel vagy sportruhával. A vásárlás örömet okoz, egy szép új edzőruha pedig motiváló erő lesz abban, hogy folytasd az edzést. Válassz olyan darabot, amiben sikeresnek és csinosnak érzed magad.
Tipp: Ugye, hogy már alig várod a következő edzést, amikor felveheted az új szerzeményt? Érezd jól magad benne! A vásárlásnál figyelj arra, hogy mindig pamutból készült, jól szellőző terméket válassz. A cipőnél fontos szempont, hogy kényelmes legyen és jól tartsa a bokádat.

3. Kérj edzői segítséget

Nem muszáj állandóan edző keze alatt sportolni, de ha úgy érzed, egyre nehezebben jársz el mozogni, érdemes szakember segítségét kérned. Az edző új gyakorlatokat, új tippeket ajánlhat számodra, amelyek segítségével túljuthatsz a holtponton.
Tipp: Konzultálj egy személyi edzővel: kérd, hogy ajánljon izgalmas, pörgős, új gyakorlatokat számodra, amelyek motiválnak téged. Az edzőtermekben dolgozó szakemberek szívesen segítenek, és a futópályák mellett dolgozó edzőktől is kérhetsz tanácsot. Különösen akkor érdemes szakember segítségét kérned, ha régóta nem sportoltál vagy szeretnél egy új mozgásformát kipróbálni.  

4. Cseréld le a zenéket az mp3 lejátszódon

Ha mindig ugyanazokat a számokat hallgatod sportolás közben, hamar monotonná és unalmassá válnak az edzéseid. Tegyél új, pörgős és ritmusos számokat a zenelejátszódra, és gyakrabban cserélgesd őket. A lendületes zenék erőt adnak és ösztönöznek sport közben.
Tipp: Vesd be a következő számokat, ha nagyon nem megy: Gnarles Barkley: Run; Rihanna: Disturbia; John Legend feat Andre 3000: Green Light

5. Eddz más időpontban

Ha eddig este edzettél, próbáld meg, hogyan reagál a tested a reggeli mozgásra. A korai időpontban végzett mozgás új energiákat mozgósít nem csak a testedben, hanem a lelkedben is. A reggeli sportolás egész napra energikussá tesz, és meghatározza a munkavégzés hangulatát is.
Tipp: Iktass be minden héten egy-egy olyan edzést, ami a megszokottól eltérő időpontban van. Például jelölj ki egy-két napot, amikor futva vagy bringával mész dolgozni. De kezdheted a napot az uszodában is.

 


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X