Főoldal > MOZGÁS > 4 legjobb nyári mozgásforma – próbáld ki!

4 legjobb nyári mozgásforma – próbáld ki!

kerékpározásmozgásnyárröplabdasportvíz
0

Írta: and

Két időszak van az évben, amikor kampányszerűen elkezdünk mozogni: újévkor és bikiniszezon előtt. Ha már formába lendültünk és szívesen mutatjuk meg magunkat legújabb bikininkben, hajlamosak vagyunk elfeledkezni a sportról.  Az alábbi mozgásformák a nyári hőségben is fitten tartanak, miközben nyaralás alatt is kikapcsolódásnak is kiválóak.  Aqua fitness Ma már szinte minden belföldi és külföldi szálloda […]

Két időszak van az évben, amikor kampányszerűen elkezdünk mozogni: újévkor és bikiniszezon előtt. Ha már formába lendültünk és szívesen mutatjuk meg magunkat legújabb bikininkben, hajlamosak vagyunk elfeledkezni a sportról. 

Az alábbi mozgásformák a nyári hőségben is fitten tartanak, miközben nyaralás alatt is kikapcsolódásnak is kiválóak. 

nyari2.jpg ()Aqua fitness

Ma már szinte minden belföldi és külföldi szálloda sport animációs programjában szerepel a vízi aerobik. Az év közbeni edzőteremi mozgás után igazi felüdülés a napfényben és vízben végzett torna, amely számos pozitív tulajdonsággal is bír. A víz ellenállásának köszönhetően a gyakorlatok végzése során több kalóriát égetünk el. A könnyű poliuretán habból készült súly először nevetségesen könnyűnek tűnik, de a vízben már nem így fogod érezni, használatával hamar szép tónusú izomzat érhető el. Az aqua fitness másik nagy előnye, hogy nem terheli az ízületeket, így kíméletes edzést tesz lehetővé. Ezáltal mindenki számára ajánlható, külön javasolt az idősebbeknek, a mozgásszervi betegségekkel és a nagy súlytöbblettel rendelkezőknek. A vízi gyakorlatok során csupán testünk 50 %-át kell megtartani, ezért könnyebb elvégezni a gyakorlatokat, mint a talajon.

Aqua zumba

Az egyik legnépszerűbb edzőtermi mozgás a zumba, szinte minden óra teltházas. Kedvenc mozgásformádról nyaralás alatt sem kell lemondanod, mivel vízi változata is kezd egyre közkedveltebb lenni. A medencés party nem nélkülözi a megszokott popsi és vállrázást, a salsa, merengue, cha cha, reggaeton, bachata tánclépéseket. Mivel a víz lassítja, nehezíti a mozdulatokat, tonizáló, feszesítő hatású cardio edzéssé válik. Kombinálja a biztonságos, kímélő vízi aerobikot a kihívást jelentő táncos elemekkel, így új távlatot nyit a vízben történő edzés terén.

Strandröplabda

nyari3.jpg ()Társasággal nincs jobb aktív nyári kikapcsolódás, mint a homokban röplabdázni. Nem kell előképzettség hozzá, már négy jókedvű ember elegendő e sporthoz. Csupán egy háló és egy labda szükségeltetik hozzá, de egyre több helyen találhatunk épített pályát is. Játék előtt a sérülések elkerülése végett melegítsünk be és játszma közben, akárcsak a többi sportnál, kiemelten fontos az elvesztett folyadék pótlása. Mivel az egész test mozgásban van, nemcsak égeti a kalóriát, hanem formálja a comb- a fenék-, a lábszár-, a felkar- és a váll izmait.

Kerékpározás

A környék felfedezésének legjobb és legfittebb módja a kerékpártúra. A legtöbb szállásadó helyen lehetőség van biciklit kölcsönözni. A kerékpározás ugyanazokat az izmokat dolgozza meg, mint a futás, de ízületeinket nem terheli. Kiváló aerob edzés, segítségével könnyen megszabadulhatunk súlyfeleslegünktől. Egy óra tempós kerékpározás 600 kalóriát éget el. Éhezni, koplalni nem szabad mellette, akkor hatékony, ha szervezetünket elegendő energiával látjuk el. A több órás bringázás javítja a keringést, hatékonyabb oxigénfelvételt biztosít, fokozza a zsírszövet lebomlását. 


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X