Főoldal > MOZGÁS > 8 tuti sport, amit ne hagyj ki a nyaralás alatt

8 tuti sport, amit ne hagyj ki a nyaralás alatt

mozgásmozgásformanyársport
0

Írta: and

Strandröplabda Az egyik legkézenfekvőbb tevékenység, ha épp a vízpartot veszed célba. A homokos talaj megnehezíti a mozgást, így jóval több energiát égetsz el, mint egy sima röplabda alkalmával, ráadásul szinte minden egyes izmot megmozgatsz vele. Kajak Bár úgy tűnhet, hogy a kajakosok csak a felső testüket használják, ez csak a látszat. Sport közben a lábak […]

Strandröplabda

Az egyik legkézenfekvőbb tevékenység, ha épp a vízpartot veszed célba. A homokos talaj megnehezíti a mozgást, így jóval több energiát égetsz el, mint egy sima röplabda alkalmával, ráadásul szinte minden egyes izmot megmozgatsz vele.

Kajak

Bár úgy tűnhet, hogy a kajakosok csak a felső testüket használják, ez csak a látszat. Sport közben a lábak is keményen meg vannak mozgatva, nem beszélve az állandóan forgó törzsről, mely a hasat is szépen formálja.

nyarisport3.jpg ()Trambulin

Szinte minden strand elengedhetetlen kelléke a trambulin. Ne szégyellj felpattanni rá, és önfeledten ugrálni. Felér egy kiadós kardioedzéssel, miközben jól szórakozol. A másnapi izomlázon ne lepődj meg.

Túrázás

Az egyik legkötetlenebb mozgásforma. Kapd fel a hátizsákot, és irány a természet. Ne felejts el elegendő vizet és kaját vinni, különösen kánikula idején. A helyes testtartásra is figyelj. Nem kell teletömnöd a hátizsákod, mert akkor könnyen begörnyedsz, ami nem tesz jót a hátadnak.

Fogócska

Utoljára alsó tagozatban játszottál fogócskát? Akkor itt az ideje feleleveníteni az emlékeket. Rendezz a barátaiddal egy fogócska partyt. Légy te a fogó, és legyen egy menedék, melyet, ha az üldözött megérint (pl.egy fatörzs) akkor védve van. Ha valakit sikerül megfognod, ő válik a fogóvá. Igazi szórakoztató kikapcsolódás, és közben el is felejted, hogy sprintelés alatt komoly fizikai munkát végzel.

Tenisz

nyarisport2.jpg ()Ha akad a közelben pálya, ki ne hagyd a teniszt. Egy kiadós játék alatt akár 7 km-t is megtehetsz futva, ráadásul szintén megmozgat gyakorlatilag minden izmot. A rendszeresen teniszezőknél jóval kevesebb a szív- és érrendszeri megbetegedések gyakorisága, ezért is érdemes kipróbálni.

Görkorcsolya

Kiváló kardio- és erőedzést biztosít egyszerre, és az altesten kívül a karizmokat is alaposan megmozgatja. Ha nem vagy profi görkoris, akkor persze nem kell száguldoznod, illetve vannak, kifejezetten kezdők számára készült darabok is. A fejet védő sisakról semmiképp sem feledkezz meg, viseld mindig, ha gurulni készülsz!

Kutyasétáltatás

Égess el pár potya kalóriát a kedvenceddel. Egy mozgékony eb még gyorsabban is haladhat, mint te, így akár lassabb futásba is átcsaphat a dolog. Arra ügyelj, hogy reggel vagy este sétáljatok, mivel a kutya, a szőre miatt, sokkal könnyebben kimelegszik, mint te.

5 megdöbbentő tévhit a dezodorokról

Öveket becsatolni, irány a tenger!

Így győzd le az allergiát!


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X