Főoldal > MOZGÁS > Így ösztönözd magad a munka utáni edzésre!

Így ösztönözd magad a munka utáni edzésre!

edzésegészségfitneszmunkasport
0

Írta: and

Egy hosszú, fárasztó munkával telt nap után nagyon jól esik a testmozgás. Igen ám, de az

Egy hosszú, fárasztó munkával telt nap után nagyon jól esik a testmozgás. Igen ám, de az edzőterembe el is kell jutni! Állj ellen a kísértésnek, tedd félre a kifogásokat! A következő tippek betartásával nem fogod többé kihagyni az edzést.

Legyen terved!

Mielőtt elindulsz otthonról, gondold át végig még egyszer a napirendedet. Tervezd meg, hogy mikor mész az edzőterembe, és milyen típusú edzést fogsz végigcsinálni? A kitűzött cél segít legyőzni a nap folyamán fellépő visszahúzó erőt. Ha extra nyomásra is szükséged van, hogy biztosan ne bújhass ki az edzés alól, kérd meg egy barátodat, hogy tartson veled. Nincs senki a környezetedben, aki sportolni szeretne? Iratkozz fel csoportos kurzusra. A társaid csak az első órán lesznek idegenek, később már az is motiválni fog, hogy nem akarsz lemaradni hozzájuk képest a fejlődésben.

Csomagold be a felszerelésedet!

Már reggel vidd magaddal a munkába az edzőtáskádat, benne minden szükséges felszereléssel. Mivel minden nálad van, ami csak egy jó edzéshez kell, nincs kifogás, hogy hazamenj valamiért, és otthon is maradj! Ráadásul az íróasztalod mellett lévő táska látványa egész nap erősíteni fogja benned az érzést, hogy el kell menned sportolni. Ha már becipelted az irodába, csak nem fogod érintetlenül hazavinni, ugye?

munka2.jpg ()Hidratálj!

Ahhoz, hogy jól menjen az edzés, nem csak közben, hanem előtte is gondoskodnod kell a megfelelő folyadékpótlásról. A legjobb, ha kiszámolod, mennyi vízre is van szükséged aznap (időjárástól és aktivitástól is függ), és annál nem iszol kevesebbet, de többet sem. Ha túl sok folyadék fog lötyögni a hasadban, kellemetlenül érzed majd magad mozgás közben.

Tervezd meg az étrendedet!

Nem elég alaposan átgondolni azt, hogy mit eszel, az is fontos, hogy mikor eszed. Kezdd a napot egy jó kiadós, egészséges reggelivel! Ebédre jöhet egy kis szénhidrát, fehérje, rost és egészséges zsírok. A puffasztó hatású ételeket kerüld el, mert bélpanaszokat okozhatnak. Ha közeledik az edzés ideje, minimális szénhidrátot egyél egy kis fehérjével, így elkerülheted az izomlázat. Az edzőteremben megihatsz egy sportitalt, de utána már csak könnyen emészthető vacsora következzen. Ha ezt betartod, sokkal jobban érzed magad a bőrödben, és nagyobb kedvvel mozogsz majd!


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X