Főoldal > MOZGÁS > Napi motiváció – Szexi, izmos hasat szeretnél?

Napi motiváció – Szexi, izmos hasat szeretnél?

egészségfitnesz
0

Írta:

Picit melegíts be, majd végezd el az alábbi gyakorlatokat a számozás sorrendjében! 1. Érintős

Picit melegíts be, majd végezd el az alábbi gyakorlatokat a számozás sorrendjében!

1. Érintős

Helyezkedj el felemelt térdekkel, majd megtartva a törzsed, csak a lábujjaiddal érintgesd a talajt 40-szer.

2. Mint a sas

Háttal a talajon kulcsold a lábaid és a karjaid, majd így végezz apró felüléseket 30-szor.

3. Kifutós has

Nyújts a lábaid a levegőbe, 40 fokos dőlésszögben és ollózz 50-szer.

hasizom01.jpg ()

4. Akár egy sztár

Húzd össze magad kis “labdává”, majd nyújtsd ki kezed lábad. Ebből húzd össze magad ismét. Ismételd 25-ször.

5. Óra

Kőrözz nyújtott lábbal 12-szer jobbra, majd 12-szer balra.

6. Mélyre menj!

Engedd le a nyújtott lábaid, majd emeld vissza 15-ször.

7. Egylábas

Váltva engedd le a lábad a talajig, de 2 centire tartsd meg felette, ne érintsd le. Ismételd 25-ször.

8. Földrengés

Tartsd ki a képen látható pózt, ameddig bírod!

Fotó: tumblr.com


További cikkeink a témában

turmixzsírégetés

Top 3 zsírégető turmix edzéshez

Írta:
12 napja 0

A mesterséges turmixokat igazi csodaszernek tartjuk, fogyaszt, vagy épp izmot épít, ráadásul nem macerás, csak fel kell oldani egy kis vízben vagy tejben, és már fogyasztható is. Azonban sokkal egészségesebb italt készíthetünk magunknak pár perc alatt, csak némi hozzávaló és egy botmixer kell hozzá.

Kövess Facebook-on!
X