Főoldal > MOZGÁS > 5 ok, miért eddz ősszel

5 ok, miért eddz ősszel

edzésenergiamozgásőszsporttestmozgás
0

Írta:

„Itt van az ősz, itt van újra”…, ezzel szemben a motivációd sehol? Hosszú hónapokig egészen biztosan nem vetkőzöl bikinire, és a meleg ruhák óvón takarják el az esetleges hibákat a testeden, akkor meg minek a sok fáradozás? Na most ne hagyd abba a mozgást! 5 szuper érvünk van rá, hogy miért!

1. A szabadban mozogni jó

Nyáron túl meleg van, télen pedig túl hideg arra, hogy a szabadban mozogj. Akkor mire vársz? Az átmeneti időszakok a legkedvezőbbek a kültéri edzésekhez. Legyen az futás, bringázás, kondipark, vagy akár egy intenzív kutyasétáltatás, egész biztosan nem csak a tested, de a lelked is feltöltődik a természetben eltöltött néhány óra alatt.

2. Nem kell mindent elölről kezdened tavasszal

Emlékezz vissza, milyen kínkeserves volt a télen felszedett pluszkilókat leadni nyárra. Mivel előtte nem figyeltél kellőképpen magadra, így egy teljes életmódváltáson kellett keresztülmenned, ami valljuk be, az elején nagyon nehéz. Ha azonban a kialakított egészséges életmódod már a mindennapjaid részévé vált, akkor sokkal könnyebb tartani magad az általad felállított szabályokhoz, mint mindent újrakezdeni tavasszal.

43152811 - young smiling woman doing fitness exercises in the park on the green grass. fitness training in the sunlight.

3. Több az energiád

Igaz, hogy az egyre hosszabbodó őszi estéket legszívesebben inkább átaludnánk, de hidd el, hogy ebben az időszakban vagy a legkirobbanóbb formában. Amellett, hogy egész tavasszal és nyáron vitamindús zöldségekkel és gyümölcsökkel tölthetted meg a hasad, egész biztosan találtál valamilyen kikapcsolódási módot is az elmúlt időszakban. A testi és lelki feltöltődés mindenképpen szükséges, nem beszélve arról, hogy az így szerzett energiákat a sportban remekül tudod hasznosítani.

4. A mozgás elűzi a rosszkedvet

Az ősz az az időszak, amikor sokak hajlamosabbak a búskomorságra és a melankóliára. Pedig rengeteg lehetőséget tartogat ez az évszak is, és aki sportol, egész biztosan más színben fogja látni a világot. Ha van olyan mozgásforma, amit rendszeresen űzöl, ilyenkor se hagyd abba, de ha esetleg kedved szottyan mást is kipróbálni, a lehetőségek tárháza végtelen. Ráadásul a nyári leállások után rengeteg új csoport indul mindenféle csoportos edzéseken is, ezért tuti, hogy te is találsz olyat, ami még az esős napokat is könnyűszerrel feldobhatja.

5. Kevesebbet leszel beteg

Az őszi időszak sokaknál a meghűlésekről, nátháról, rossz közérzetről szól. Pedig nem feltétlenül kellene, hogy ez játsszon központi szerepet. Aki a testét edzi, annak jóval kevesebb esélye van a betegségekre, beleértve a megfázásos állapotokat is. És ugyan kinek van kedve az egész napot orrfújással, lázméréssel, gyógyszerszedéssel tölteni? Légy aktív és maradj egészséges – ősszel is.

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X