Főoldal > MOZGÁS > Ennyit kell edzened, hogy formásabb legyél

Ennyit kell edzened, hogy formásabb legyél

alakformálásbikini bodybikinialakbikiniszezonedzésfogyásmozgássporttestzsírégetés
0 0

Írta:

Egy új tanulmány bebizonyította, hogy sem a heti két edzés, sem a rendszeres jógaedzés nem hatásos, ha le akarunk fogyni!

A kutatás során 6 héten át vizsgálták 53 felnőtt mozgási szokásait, az eredmények pedig önmagukért beszélnek: azok, akik nagy intenzitású sportokat űztek, valamint akik szinte mindennap áldoztak egy órát az edzésekre az idejükből, hamarabb lefogytak, mint akik csak heti párszor mozgatták meg magukat.

A kutatók szerint heti minimum 3×1 óra, vagy 5×40 perc szükséges ahhoz, hogy pár héten belül jelentős eredményeket lássunk a testünkön, ehhez viszont olyan gyakorlatokat ajánlott végezni, melyek rendesen megmozgatják a testet: a relaxáló, nyújtó mozdulatsorok ugyanis nem vezetnek kockahashoz.

36305704 - happy woman enjoying hard trx suspension training in gym.

Ez azt jelenti, hogy aki fogyni szeretne, vagy tónusosabb izomzatra vágyik, nem fog testsúlybeli változást tapasztalni akkor sem, ha rendszeresen jár jóga vagy pilates órákra, ellenben azok, akik box-szal, súlyzós edzésekkel, futással vagy biciklizéssel vezetik le a feszültséget, pár héten belül 4-5 kilóval lehetnek kevesebbek.

A vizsgálatot végzők mindezek mellett azt is hangsúlyozták, hogy a kulcs nem a nagy intenzitású edzéseken, hanem a rendszerességen van, hiszen azok is lefogyhatnak, akik jógával tartják formában a testüket – csak éppen sokkal később.

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában