Főoldal > MOZGÁS > Szexi karok edzőterem nélkül

Szexi karok edzőterem nélkül

bicpeszkaredzéstricepsz
0

Írta: and

Formáld tökéletesre A karok alakformálását „szépészeti beavatkozásnak” is lehetne nevezni, mert az itt elhelyezkedő izmok kevésbé vesznek részt tested működésében. Szemben például a törzs többi izmával, amelyek ereje, jó állapota elengedhetetlen például a gerinc egészséges működéséhez, vagy a mozdulatok végrehajtásához. A szexin kivillanó gömbölyödő karizmok fiatalságot, lendületet, de főleg egészséget sugároznak. Fellépésedet magabiztosabbá teszik, és […]

Formáld tökéletesre

A karok alakformálását „szépészeti beavatkozásnak” is lehetne nevezni, mert az itt elhelyezkedő izmok kevésbé vesznek részt tested működésében. Szemben például a törzs többi izmával, amelyek ereje, jó állapota elengedhetetlen például a gerinc egészséges működéséhez, vagy a mozdulatok végrehajtásához. A szexin kivillanó gömbölyödő karizmok fiatalságot, lendületet, de főleg egészséget sugároznak. Fellépésedet magabiztosabbá teszik, és személyiséged is sugárzóbbá válik.  

Lássuk melyek a kar leglátványosabb izmai: 

– A kétfejű felkarizom (m.biceps brachii)  – a kar (könyök) hajlítását végzi

– Háromfejű felkarizom (m.triceps brachii)  – a kar (könyök) nyújtását végzi

– Deltaizom (m.deltoideus)  – a kart vízszintesig emeli, a vízszintes kart előre és hátra húzza.

Az edzőtermen kívül több lehetőséged is van, hogy formás karokat varázsolj magadnak:

Evezéssel:

Ha evezel, minden egyes húzásnál megfeszülnek a kar izmai. Például húzáskor főleg a bicepsz, az evező előretolásakor pedig a tricepsz dolgozik. Ma már számos evezőklub közül válogathatsz, ahol szakemberek segítenek bevezetni a sport rejtelmeibe.

 
Súlyzóval vagy fél literes ásványvizes palackkal, otthon: 

Fogj egy, az edzettségi szintednek  megfelelő súlyzót vagy palackot. Figyelj arra, hogy a súlyzó csak annyira legyen nehéz, hogy akár 12-15- ször ismételve is, kényelmesen el tudd végezni az alábbi gyakorlatokat.  Három-négy sorozatot is csinálhatsz. 

0004657_1.jpg ()

  

1. gyakorlat:
Álló helyzetben a jobb, utána a bal karral végezz könyökhajlításokat. Tizenkét-tizenötször ismételd a mozdulatot. 

2.gyakorlat:
Fogd a súlyzót a kezedbe, és először a jobb, utána a bal oldalra emeld a karodat egészen vízszintesig, enyhén hajlított könyökkel.  Tizenkét-tizenötször ismételd a mozdulatot.

Tippek:
– A kényelmesebbek ülve, fit-ball labdán is végezhetik a gyakorlatokat. Ebben az esetben ügyelj arra, hogy hátad egyenes legyen.
 
– Ha nincs súlyzó kéznél, kérd meg kedvesedet, hogy fogja meg csuklódat, így fejtve ki ellenállást. Ez a gyakorlat mindkét fél számára jó edzés és mindamellett kellemes, közös időtöltés.   

Súlyzó nélkül:

1. gyakorlat:
A talajon helyezkedj fekvőtámaszba, úgy, hogy a térdedet letámasztod a talajon. Végezz  5-6 karhajlítást, utána ismételj. Figyelj arra, hogy a fejed a törzs meghosszabbítása legyen, és a hátad a gyakorlat során egyenes maradjon.  Edzettségi szintednek megfelelően, nyújtott törzzsel is végezheted a hajlításokat.

2. gyakorlat:
Hátsó fekvőtámasz: fogd  meg egy pad vagy szék  szélét a hátad mögött úgy, hogy a lábaid elöl  nyújtva legyenek. Óvatosan hajlítsd a karodat. Minél  magasabban  támasztod meg a lábad, annál nehezebb lesz a gyakorlat.  Edzettségi szinteddől függően ismételd a karhajlításokat.

Fontos, hogy a gyakorlatok után meg is nyújtsd az átmozgatott izmokat!


További cikkeink a témában

turmixzsírégetés

Top 3 zsírégető turmix edzéshez

Írta:
13 napja 0

A mesterséges turmixokat igazi csodaszernek tartjuk, fogyaszt, vagy épp izmot épít, ráadásul nem macerás, csak fel kell oldani egy kis vízben vagy tejben, és már fogyasztható is. Azonban sokkal egészségesebb italt készíthetünk magunknak pár perc alatt, csak némi hozzávaló és egy botmixer kell hozzá.

Kövess Facebook-on!
X