Főoldal > MOZGÁS > Vezesd le a stresszt és fogyj egyszerre!

Vezesd le a stresszt és fogyj egyszerre!

feszültségfogyásmozgássportstressz
0

Írta:

Egy fárasztó nap után legszívesebben letelepedünk a tévé elé, vagy csak bedőlünk az ágyba, pedig a legjobb levezetés a sportolás.

Az egész napos kemény munka vagy tanulás, leterheli az agyat, kimerít, feszültté tesz. Esténként ezért érdemes beiktatni egy olyan edzést, amellyel egyszerre megszabadulhatunk a stressztől és az egész napos ülőmunka káros hatásától az alakunkra. Próbáld ki az alábbi mozgásformák közül a személyiségedhez legjobban passzolót, és javíts az életminőségeden!

Le szeretnél lassulni, kiüríteni a fejedből az állandóan cikázó gondolatokat, mindemellett szálkásan izmos alkatra vágysz?

A te sportod: a jóga

A napi feszültség levezetésére a legtökéletesebb mozgásforma a jóga. Az irányított légzés, a koncentrációt igénylő, megtartott pózok, és az óra végén tartott 20-30 perces meditáció segít, hogy a benned felgyülemlő feszültség feloldódjon, figyelmedet pedig kívülről befelé vezeti. Javít az életminőségen, tartós gyakorlásával visszatérhetünk természetesen boldog lelkiállapotunkhoz, ráadásul növeli a munkabíró képességet is. A változást hamarosan nemcsak belül, hanem alakodon is megfigyelheted: az izmok nyúlnak, a test hajlékonyabbá, izmosabbá, és áramvonalasabbá válik.

tanc2.jpg ()

Tombolni és fogyni akarsz?

A te sportod: egy pörgős dance vagy latin aerobic

Ha a jóga túl lassú neked, nem tudsz lenyugodni, akkor irány egy táncos edzés! Add át magad a ritmusnak, tombold ki magadból a feszültséget, és közben észrevétlenül dobd le a felesleges kilókat. Az edzőtermekben többféle táncos óra közül válogathatsz: dance aerobic, salsa fitness, zumba, bailar aerobic és afrodance. A dance aerobic általában a modern tánczenét használja alapul, az aerobic alapelemeit kombinálja trendi táncelemekkel. A zumba, a salsa és a bailar aerobicot a latin zenéket kedvelőknek ajánljuk, míg az afrodance az afrikai életérzés varázslatos hangulatát hozza be az életedbe. Egy-egy ilyen intenzív, 60 perces táncórával akár 600-700 kalóriát is elégethetsz.

Meg akarod élni a nőiességed és izmosabb alakra vágysz?

A te sportod: a rúdtánc

A rúdtánccal kiszakadhatsz a mindennapok monotonitásából, és a férfiak uralta üzleti élet után végre megélheted nőiességed. Hozd ki magadból A Nőt! Újonnan megszerzett önbizalmaddal a váratlan, kellemetlen helyzeteket is jobban kezeled majd. Ez az edzésfajta segít, hogy megtanuld szeretni a tested, amely az egyik legfontosabb szerepet játssza egy nő önértékelésében. A poledance rendszeres gyakorlásával tónusosabb alkatra is szert tehetsz, mivel egyedülálló módon erősíti az izmokat. Az óra során saját testsúlyoddal dolgozol a rúd segítségével, az elemek között pedig talajgyakorlatok is szerepelnek. Egy átlagos rúdtánc edzésen 300 kalóriát égethetsz el.

Fotó: Profimedia – Red Dot, Pinterest


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X