Főoldal > MOZGÁS > Így szedj fel izmot gyorsabban

Így szedj fel izmot gyorsabban

alakformálásanyagcsereedzéserősítésfehérjebevitelfogyásfogyókúraizommozgássportszálkásodászsírégetés
0

Írta:

4 tipp, hogy gyorsabban és látványosabban szálkásodj, és lepucold magadról a zsírt!

Nyilván elfoglalt vagy, így amikor elcsensz egy-egy órát az életedből az edzésre, szeretnéd, ha tényleg számítana, hogy mozogtál. Ha a tónusos alak a cél, megmutatjuk a legjobb tippeket, melyek segítségével gyorsabban és látványosabban elérheted a célod.

1. Csináld gyakrabban

Egy igazán gyilkos edzés szombat délelőtt nagyon jó, de ha tényleg látványos eredményt szeretnél, legalább heti háromszor le kell menned az edzőterembe. Arra is oda kell figyelned, hogy két edzéssel töltött nap között hagyd a tested pihenni és izmot építeni. Váltogasd a gyakorlatokat és intenzitásukat, mert ha mindig ugyanazt csinálod, a tested hozzászokik és nem fog fejlődni.

2. Ne csak ülj

Amikor vállra vagy karra edzel, ne csak ülj a padon és a felsőtested erősítsd. Próbáld meg például a gyakorlatot egy BOSU labdán állva végezni, vagy ha nincs ilyesmire lehetőséged, próbáld meg fél lábon egyensúlyozva. Így nem csupán a karod és vállad erősödik, hanem a lábad is.

3. Váltogasd a súlyokat

Ha a bicepszed erősebb a tricepszednél, akkor miért használnál ugyanakkora súlyt mind a kettőre? Lehet, hogy azt gondolod, nem fogod az időt vesztegetni azzal, hogy cserélgeted a súlyzókat, de igazából azzal fogsz időt spórolni, hogy kevesebb ismétléssel ugyanazt az eredményt éred el. A legjobb, ha már az elején odakészíted magad mellé a szükséges súlyzókat, így a gyakorlat közben könnyen kiválaszthatod az éppen kellőt. Nem tudod, milyen méretű kellene? Ha 10-12 ismétlés után érzed a karod, akkor megfelelő súlyt választottál. Ahogy erősödnek az izmaid, egyre nagyobb és nagyobb súlyokat kell majd előkészítened, de nagyon ügyelj a fokozatosságra.

4. Dolgozz teljes testre

Miért fecsérelnéd az időd különböző izomcsoportok formálására, amikor az egész tested egyszerre is erősítheted és formálhatod? Próbálj ki fitnesz labdán egy teljes testet megmozgató edzést, például egy lábfelhúzást, vagy a plank tartásban végezhető gyakorlatsorokat.

Fotó: Profimedia – Red Dot


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X