Főoldal > dieta > 5 tipp, hogy gyorsabban fogyj

5 tipp, hogy gyorsabban fogyj

cukordiétaemésztésétrendfehérjebevitelfogyásmozgástáplálkozás
0 0

Írta:

Ki mondta, hogy gyorsan fogyni utópisztikus elgondolás? Néhány apró trükk, akaraterő és kitartás csupán az ideális hármas a pluszkilóktól való gyors szabaduláshoz.

Nem arról van szó, hogy gyilkos iramú diétákat kéne követned, vagy vagyonokat fizetned dietetikusnak és személyi edzőnek, ennél egyszerűbben is képes lehetsz a fogyásra. A tudomány a te malmodra hajtja a vizet egy sporthormonnak, az irisinnek köszönhetően, amelyet az izmok termelnek, amikor megfeszíted őket a fizikai aktivitás során. A mozgás tehát serkenti ennek a hormonnak a termelődését, amely jótékonyan hat az anyagcserére és a kardiovaszkuláris rendszerre, sőt, nagy előnye, hogy az emésztést is segíti.

Itt van tehát 5 jó tanács, hogy tartósan megszabadulhass a feleslegtől a hasadról, csípődről, karodról és lábadról. Alapvető követelmény, hogy növeld a fizikai aktivitásodat, így serkentve az irisin termelődését. Nézzük, melyek ezek a jó tanácsok, melyeket észben kell tartanod a gyors fogyáshoz!

  1. Mindennap szentelj időt egy könnyű futásnak vagy egy kör biciklizésnek. Napi egy óra mozgás aktiválja az alvó anyagcserét és lehetővé teszi a fogyást túlzott stressz nélkül.
  2. Soha ne hagyd ki az étkezéseket, különösen a reggeli elsőt! A gabonafélék és a gyümölcs ideálisak a nap energikus kezdéséhez, de a fehérjebevitelről se feledkezz  meg! Igyál sok vizet, ez az éhségérzetet is csökkenti.
  3. Kerüld a zsíros, nehéz szószokat, a vajat, a bő olajban sült ételeket, az édességeket és a fagyit, amennyire csak lehet. Elfogadottak azonban helyettük a zöldségek és gyümölcsök, ezekből egyél 2 bőséges adagot naponta.
  4. Legalább kétszer tarts egy kis étkezést: tízóraizz délelőtt és uzsonnázz délután. Válassz egészséges ételeket, úgy mint tíz szem mandula és mogyoró, egy gyümölcs vagy egy joghurt (de figyelj rá, hogy ne tartalmazzon hozzáadott cukrot).
  5. És végül a legfontosabb titok mindenkinek, aki könnyen szeretne fogyni: töröld az étrendedből a cukrot, olvasd el jól az ételek címkéit és válassz egyszerű, csomagolatlan, friss és szezonális élelmiszereket!

Nem léteznek varázsreceptek és titkok a fogyáshoz. Elég néhány apró furfang a súlyvesztéshez, de tartsd észben: a gyors fogyás rosszat is tehet a szervezetednek.

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában

cukoböjtcukor

A cukorböjt csodás hatásai

Írta:
5 órája 0 0

A cukrot teljes egészében kizárni az életünkből szinte lehetetlen. Mert még ha nem is használjuk a konyhánkban ezt az egészségtelen, édes ízesítőt, rengeteg élelmiszer tartalmazza, így szinte észrevétlenül visszük be szervezetünkbe. De mégis érdemes egy próbát tenni, hiszen időnként egy-egy cukorböjt beiktatásának köszönhetően számos jó hatásra számíthatunk.

betegségdiéta

8 sztár, akik túlságosan is lefogytak

Írta: and
tegnap 0 0

Ha meghallod LeAnn Rimes, Angelina Jolie vagy Kate Bosworth nevét, talán – velünk együtt – te is arra gondolsz, hogy ezek a sztárhölgyemények bizony túlzásba vitték a fogyást. Lássuk, kik még azok a hírességek rajtuk kívül, akiknél lehettek időszakok, amikor talán csak vízen, salátán és sovány csirkemellen éltek.

étrend-kiegészítőétrendkiegészítő

Étrend-kiegészítők sport mellé – így válassz

Írta:
3 napja 0 0

Aki nem sportol rendszeresen, illetve versenyszerűen, általában egészségmegőrzés, testformálás, fogyás céljából használ étrend-kiegészítőket. Aki komolyan gondolja az aktív életformát, leginkább sportági vagy egyéni céljainkat megfelelően (pl. izomtömeg-növelés, teljesítményfokozás) alkalmaz kiegészítőket. Ettől függetlenül fontos megjegyezned, hogy a legtöbb készítmény (pl. ízületvédő, antioxidáns-komplexek) nemcsak a teljesítményre van hatással, hanem egészségmegőrzés szempontjából is fontos lehet.