Főoldal > MOZGÁS > Égess zsírt ezekkel a mozgásformákkal!

Égess zsírt ezekkel a mozgásformákkal!

egészségfogyásfogyókúrakardiolépcsőzésmozgássportugrókotélzsírégetészsírpárnazumba
0

Írta:

Zsírt égetnél, de ki nem állhatod a futást? Ne ess kétségbe! Rengeteg más hatékony kardiómozgást végezhetsz, amelyek kíméletlenül végeznek a zsírpárnákkal.

Ugrókötél

Emlékszel még gyerekkorod kedvenc játékaira? Egészen biztosan az ugrókötél is köztük volt. Akkoriban talán fel sem tűnt, mennyire izzasztó tekerni a kötelet, pedig az ugrókötelezés az egyik leghatékonyabb kardiómozgás. Eszköz- és helyigénye csekély, ráadásul igen élvezetes mozgásforma. Előnye, hogy nem csak a zsírt olvasztja le, de a lábat, popsit, és még a kart is formálja.

Lépcsőzés

Bár a futás is szuper kardiómozgás, a lépcsőzés azonban még annál is sokkal intenzívebb. Bemelegítésként szedd egyesével a fokokat lassabb tempóban, majd gyorsíts, az edzés utolsó harmadában pedig vedd párosával a lépcsőfokokat. Így nem csak az anyagcserédet és a zsírégető folyamatokat pörgeted fel, de remekül formálhatod a lábakat és a feneket is.

53425133 - runner athlete running on stairs. woman fitness jogging workout wellness concept.

Zumba

Nem vágysz másra esténként, mint teljes kikapcsolódásra és jókedvre, persze mindezt úgy, hogy  a fogyókúrád sikeréhez is hozzájárulhass? Akkor a zumbát neked találták ki. A vidám hangulatot nem csak a forró ritmusok és a társaság adja, hanem az egy órás edzés alatt elégetett kalóriák száma is. A legjobb, hogy úgy csúsznak le rólad a kilók, hogy észre sem veszed, és a ritmusérzéked mellett az állóképességed is hatalmas fejlődésen megy keresztül.

Kerékpározás

Lehetetlen kihagyni a bringázást a felsorolásból, hiszen nem csak szuper zsírégető mozgásforma, de emellett még az egyik legélvezetesebb sport is. Tuti a siker, ha biciklizés közben legalább ötször váltogatod az aktív és pihenő szakaszokat, akár 1:1 vagy 1:2 arányban, ahogy neked jól esik. Így nem csak az edzés alatt, de órákkal az edzés után is égni fog a zsír. Ha időnként pedig egy-egy hegymenetet is bevállalsz, nem csak karcsúság, de tökéletes lábak és popsi lesz a jutalmad.

Fotó: 123RF


További cikkeink a témában

BiotechUSAOczella Eszter

20 perc otthoni edzés a kerek popsiért

Írta:
0

Az alakformálás ősszel sem állhat meg, a feszes és kerek popsi egész évben divatos. Bármilyen formában is vagy, egészen biztos, hogy neked is jól jön majd Oczella Eszter, a BioTechUSA profi fitneszversenyzőjének 20 perces, kezdőknek ajánlott popsiformáló videós edzése, amit felszerelés nélkül, otthon is rendszeresen végezhetsz és akár már 4 hét alatt látványos változásokat érhetsz el. (X)

Kövess Facebook-on!
X