SZÉPSÉG

arcbőr

Szépülj mézzel!

Írta:
0

A szépségért érdemes természetes úton tenned, és ennek az egyik legjobb módja, ha ellenőrzött, biotermelésből származó mézzel kényezteted magad nem csak belülről, hanem kívülről is!

arcbőr

10 tipp a téli bőrszárazság ellen

Írta:
0

Nem elég, hogy télen szürkék a nappalok, hosszúak az éjszakák, még az idő is bőrrepesztően hideg. A nyári barnaság, feszesség és hidratáltság már a múlté. Ne csüggedj, tíz tippünkkel mindezek dacára ragyogóvá varázsolhatod bőrödet az ünnepekre.

borovaepilátor

Mert ez jár nekem – szőrtelen szépség minden helyzetben

Írta:
0

A Hollywoodi filmekben és az újságok címlapjain minden nő gyönyörű. Mindig tökéletes az alakjuk, frissen fodrászolt a hajuk, gyönyörű a sminkjük, és persze egyetlen felesleges szőrszál sincs rajtuk. Valljuk be, bármilyen korúak is legyünk, mi nők nagyon sokszor a médiában látott szépségideálokhoz hasonlítjuk magunkat.

egészséghaj

Miért hullik a hajam?

Írta:
0

A hajhullás gyakoribb jelenség, mint gondolnánk! Sokunknál, nőknél és férfiaknál is egyaránt előfordulhat, hogy valamilyen okból kifolyólag felborulnak a természetes hajnövekedési fázisok és egy-egy hajmosás, vagy fésülködés kapcsán azt vesszük észre, hogy túl sok hajszál marad a fésűben.

bőrborotva

7 dolog, amit nem tudtál a szőrtelenítésről

Írta:
0

A szőrtelenítés már-már olyan természetes, mint a fogmosás, azonban a technika és a kínálat rengeteget változott az elmúlt évek folyamán. Most beavatunk azokba a szőrtelenítési újításokba, aminek minden bizonnyal jó hasznát fogod venni!

Avonbőr

Mit érdemes tudni a helyes testápolásról?

Írta:
0

Mi a szerepe bőrünknek a mindennapokban? Milyen hatással van a személyes kapcsolatainkra és miként járul hozzá akár az első benyomás kialakulásához? Milyen gyakran, mivel érdemes ápolnunk, és hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb testápolót?

bámulférfi

Miért bámulják meg a férfiak a nőket?

Írta:
0

Naponta 43 percet, vagyis életük során majdnem egy évet töltenek a férfiak idegen nők bámulásával. Legalábbis erre az eredményre jutott a brit szemüveggyártó, a “Kodak Lens Vision” által kezdeményezett kutatás, mely 18 és 50 év közötti férfiak bámulási szokásait vizsgálta.